آغاز دوره مربیگری درجه یک بانوان از شنبه

دوره مربیگری درجه یک بانوان از شنبه (اول اسفند ۱۳۹۴) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنا بر اعلام کمیته آموزش فدراسیون، دوره مربیگری درجه یک  بانوان از روز شنبه (اول اسفند ۱۳۹۴) ساعت ۱۰ صبح برای متقاضیان استان های تهران، اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهار محال بختیاری، مازندران، کرمان، فارس ،آذربایجان شرقی و کهکیلویه و بویر احمد آغاز می شود.

لازم به ذکر است، داشتن گواهی مربوط به شرکت در دوره های کلینیک طلایی سال ۹۳ و۹۴ یا داشتن ۲ برگه بازآموزی الزامی است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های آماده‌سازی شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا در نشست فدراسیون و کمیته فنی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مربیان شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد و برنامه‌های پیش‌روی این شناگران مورد بررسی قرار گرفت. به

وبینار رایگان ورزش سالمندان با سخنرانی نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود

فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای آگاهی جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی، وبینار رایگان «ورزش سالمندان» را با سخنرانی دکتر لاله حاکمی برآبادی، متخصص بیماری‌های داخلی و نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزار می‌کند.