آغاز دوره مربیگری درجه ۳ شنا از یکشنبه

دوره عملی مربیگری درجه 3 شنا برای قبول شدگان کلاس فاطمه کمره ئی و ندا صادقیان از یکشنبه (دوم اسفند 1394) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو: قبول شدگان تست مربیگری درجه ۳ شنا به مدرسی فاطمه کمره ئی و ندا صادقیان  می توانند از روز یکشنبه مورخ ۹۴/۱۲/۲ از ساعت ۱۲ تا  ۱۷ با در دست داشتن مدارک برای حضور در دوره در استخر ۹ دی حضور بهم رسانند.

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز:

  • دو قطعه عکس
  • کپی شناسنامه و کارت ملی
  • کپی مدرک تحصیلی برابر با اصل
  • واریز مبلغ  ۳۵۰۰۰۰۰ ریال بابت شرکت در دوره به حساب شماره ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی ایران به نام فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران

 

اسامی قبول شدگان:

فرزانه میرزا حسینی
زهرا آدمی
مریم زجاجی
مونا نوری
زینب غیاثوند
سمیه بی عوض
کیمیا صوفی رضایی
اکرم خانقلی
پگاه کلاه بخش
سارا ادبی زاده
سیده فاطمه میرحسینی
نیره مجد
ثمین صنایع
زهرا دهقانی
مرضیه نفری اقدم
عاطفه رحمانی
فاطمه وکیلی
الهام علی اکبری
سمیرا شریف زاده
شیوا تک فلاح
آزاده امیدوار
حدیثه دهقانی
ساناز لطفی
عطیه اسماعیل نظری
سارا حنیفی
افسانه کاظمی
مریم کنعانی
ساناز غربی
زهرا مقدمی
فاطمه دارابی
وجیهه اسماعیلی
سمانه عبادی
آسیه منصوری
ملیحه جهانگیری

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های آماده‌سازی شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا در نشست فدراسیون و کمیته فنی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مربیان شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد و برنامه‌های پیش‌روی این شناگران مورد بررسی قرار گرفت. به

وبینار رایگان ورزش سالمندان با سخنرانی نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود

فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای آگاهی جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی، وبینار رایگان «ورزش سالمندان» را با سخنرانی دکتر لاله حاکمی برآبادی، متخصص بیماری‌های داخلی و نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزار می‌کند.