دستور العمل اجرایی مسابقات واترپلو جام شهدای مدافع حرم تبریز رده سنی ۱۴-۱۳ سال

Print Friendly
دستور العمل اجرايی مسابقات واترپلو جام شهدای مدافع حرم تبریز رده سنی 14-13 سال

کمیته فنی واترپلو دستور العمل اجرایی برگزاری واترپلو جام شهدای مدافع حرم تبریز رده سنی ۱۴-۱۳ سال را اعلام کرد.

به گزارش روایط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دستور العمل اجرایی برگزاری مسابقات واترپلو جام شهدای مدافع حرم تبریز رده سنی ۱۴-۱۳ سال اعلام شد.

بر این اساس این رقابت‌ها از سه شنبه ۱۰ مرداد به میزبانی تبریز آغاز می‌شود. تیم‌ها برای اعلام آمادگی تا تاریخ اول  مرداد ۱۳۹۶ فرصت دارند.

برای دریافت کامل دستور العمل اجرایی برگزاری مسابقات واترپلو جام شهدای مدافع حرم تبریز مسابقات کلیک کنید

 

 

 

 

دستور العمل اجرایی برگزاری مسابقات واترپلو جام شهدای مدافع حرم تبریز رده سنی ۱۴-۱۳ سال

مقدمه:

نظر به لزوم اعمال وحدت رویه در فرآیند اجرایی برگزاری مسابقات با امعان نظر به شاخصها و استانداردهای متبوع و     پیش بینی تمهیدات لازم به منظور رشد و تعالی و تکریم ورزشکاران، مربیان و داوران و دست اندرکاران ضمن تبیین فرآیندهای مذکور و ملحوظ نمودن حقوق یکسان و جهت آگاهی کلیه تیم های شرکت کننده این دستور العمل تدوین گردیده که مبنای برگزاری مسابقات بوده و لازم الاجرا می باشد.

الف) محل و زمان اجرای مسابقات:

گروه سنی

تاریخ تولد ورود به اردو شروع مسابقات پایان مسابقات ترک اردو

محل برگزاری

 ۱۴-۱۳سال

متولدین
۱۳۸۳-۱۳۸۲

عصر روز سه‌شنبه
مورخ ۹۶/۵/۱۰

صبح روز چهار شنبه
مورخ ۹۶/۰۵/۱۱

صبح روز شنبه
مورخ ۹۶/۰۵/۱۴

عصر روز شنبه   مورخ ۹۶/۰۵/۱۴

تبریز –  خیابان کیلومتر ۱۶ جاده آذرشهر – شهرک نیروگاه حرارتی تبریز – استخر نیروگاه

 

آدرس خوابگاه : تبریز – خیابان نصف راه – رسالت – میدان رسالت  – کوی بعثت – پایگاه ورزش قهرمانی

 

ب)  اعضای تیم:

– ۱۴ نفر شامل: ۱ نفر سرپرست- ۱ نفر مربی- ۱۱ نفر بازیکن- ۱ نفر داور رسمی (کارت دار) می باشد. (لازم بذکر می باشد هر تیم    می تواند از دو بازیکن رده سنی پایین تر استفاده نماید . )

تبصره: بعلت محدودیت در ظرفیت خوابگاه، میزبان از پذیرش نفرات اضافی تحت هر عنوانی معذور می باشد.

 

پ) مدارک موردنیاز:

۱- اصل شناسنامه عکسدار و کارت ملی

تبصره الف : چنانچه برخی از ورزشکاران فاقد شناسنامه عکسدار می باشند. ارائه مدارک عکسدار معتبر از قبیل گواهینامه تحصیلی ممهور به مهر و واحدهای آموزشی و ادارات آموزش و پرورش محل زندگی الزامی است.

۲- دو قطعه عکس ۴×۳ که در یکسال گذشته تهیه شده بمنظور صدور کارت شناسایی (ID کارت)

۳- کارت بیمه ورزشی (سال ۱۳۹۶)

۴-ارائه فرم تکمیل شده اسامی و مشخصات کامل کلیه اعضای تیم (ورزشکار، مربی، داور و سرپرست) بهمراه آلبوم عکس مربوطه با تأئید هیات شنا و ممهور به مهر هیئت استان.

۵- اعلام آمادگی رسمی و ارسال معرفی نامه تیم، توسط هیأت تابعه استان تا مورخ ۹۶/۰۵/۰۱ از طریق نمابر ۸۸۸۲۰۷۱۴-۰۲۱ فدراسیون شنا (بمنظور تسریع در برنامه ریزی و هماهنگی با استان میزبان، به معرفی نامه هایی که بعد از زمان مقرر واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد و از پذیرش تیم های مربوطه جلوگیری بعمل می آید).

تبصره ب : هیچ تیمی حق استفاده از مربیان فاقد گواهینامه بازآموزی سال ۱۳۹۶ در نیمکت تیم خود را نخواهد داشت که اسامی واجدین شرایط پیوست می باشد .

 

ت) جلسه هماهنگی:

گردهمایی مربیان و سرپرستان تیم های استانی بمنظور انجام قرعه کشی جدول مسابقات و انتخاب اعضای کمیته فنی مسابقات رأس ساعت ۲۱:۰۰ روز پذیرش و پس از استقرار تیم ها انجام می گیرد.

 

تبصره: لازم بذکر است تعداد اعضای کمیته فنی مسابقات پنج نفر بوده که سه نفر آن از سوی فدراسیون و دو نفر نیز توسط مربیان و سرپرستان حاضر در جلسه با اکثریت آراء انتخاب خواهند شد. بدیهی است محل انجام جلسه با هماهنگی سرپرست کل مسابقات و با اطلاع رسانی توسط میزبان تعیین می گردد.

 

ث) هزینه  مالی و پشتیبانی:

۱- هزینه اعزام ، اسکان و تغذیه هر تیم در زمان برگزاری مسابقات، به عهده استان میهمان (تیم‌های شرکت کننده) می‌باشد.

۲- پرداخت حق الزحمه کادر فنی اعزامی از فدراسیون شنا ( داور ، سرپرست فنی و ناظر و … ) به عهده میزبان مسابقات خواهد بود.

۳- هزینه اردو شامل خوابگاه و سه وعده غذای روزانه به ازای هر نفر- روز ۸۰۰/۰۰۰ ریال که در بدو ورود توسط سرپرست اردو دریافت می گردد.

۴ – از پذیرش تیم ها بدون پرداخت هزینه های اردو جلوگیری خواهد شد.

 

د) مقررات و شیوه نامه اجرایی برگزاری مسابقات :

۱- مسابقات براساس قوانین بین المللی واترپلو (FINA) برگزار می گردد.

۲- مسابقات در طی مراحل مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی به پایان خواهد رسید.

۳- به تیم های اول، دوم و سوم مسابقات، مدال، کاپ و حکم قهرمانی اهداء می گردد.

ذ) سرپرست کل مسابقات بعنوان مرجع رسیدگی و ارائه راهکارهای اجرایی در موارد پیش بینی نشده تعیین میگردند.

توجه : اعزام یک داور به همراه تیم و اسکان در خوابگاه اعلام شده برای تمامی تیم ها الزامی می باشد.

 

 

انتهای پیام

 


Print Friendly

اخبار مرتبط