دومین جلسه تیم برگزاری مسابقات فینا ترافی

دومین جلسه تیم برگزاری مسابقات فیناترافی با تأکید بر استفاده حداکثری از منابع موجود و بهره‌مندی از نیروهای کارآمد روز دوشنبه (24 فروردین 1394) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه دوم تیم برگزاری مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) به ریاست احمد یاقوتی در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه۱۰ نفر از اعضای برگزارکننده مسابقات حضور داشتند. هر یک از اعضا علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد خود درباره سایر برنامه های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تکمیل نواقص موجود در استخر، تعیین تیم متخصص مترجمین، آماده سازی لباس ورزشکاران و تیم اجرایی، استخدام نیروهای کارآمد، برگزاری کلاس برای مترجمین و داوران، مکاتبه با فدراسیون پزشکی ورزشی، معرفی پزشک، تشکیل ستاد خبری و زمانبندی حضور اصحاب رسانه در تمرین ملی پوشان از جمله سرفصل‌های مورد بحث در نشست روز دوشنبه بود.

احمد یاقوتی، محسن سمیع زاده، امیرداود کمالی، نادرغفوری، مسعود رضوانی، دکتر آرش شرافت‌وزیری، علی رفیعانی، محسن برادری، محمد صالحی و الهه همتی اعضای حاضر در این جلسه بودند.

جلسات تیم اجرایی مسابقات واترپلو توسعه جهانی هر هفته برگزار می‌شود. از ابتدای اردیبهشت ماه  نیز تعداد این نشست ها به دوبار در هفته  افزایش می‌یابد تا روند آماده سازی پیش از آغاز مسابقات رشد فزاینده‌ای داشته باشد.

سومین جلسه تیم برگزاری مسابقات واترپلو توسعه جهانی دوشنبه هفته آینده (۳۱ فروردین ۱۳۹۴) برگزار می شود.

لازم به ذکر است مسابقات واترپلو توسعه جهانی (فیناترافی) به میزبانی ایران از سوم تا هشتم خرداد ۱۳۹۴ در استخر بین المللی ۹دی شیرودی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های آماده‌سازی شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا در نشست فدراسیون و کمیته فنی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مربیان شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد و برنامه‌های پیش‌روی این شناگران مورد بررسی قرار گرفت. به

وبینار رایگان ورزش سالمندان با سخنرانی نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود

فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای آگاهی جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی، وبینار رایگان «ورزش سالمندان» را با سخنرانی دکتر لاله حاکمی برآبادی، متخصص بیماری‌های داخلی و نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزار می‌کند.