راهکارهای شنای بهتر از زبان قهرمان المپیک

Print Friendly
راهکارهای شنای بهتر از زبان قهرمان المپیک

“اسکات تایلر کلاری” قهرمان ۲۰۰متر کرال پشت المپیک ۲۰۱۲ لندن راهکارهای بهبود وضعیت شنا را به علاقه مندان معرفی کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ “تایلر کلاری” شناگر ۲۴ ساله امریکایی و قهرمان ۲۰۰متر کرال پشت المپیک ۲۰۱۲ لندن با انتشار ویدئویی کوتاه چند نکته در راستای نتیجه گیری بهتر در […]

“اسکات تایلر کلاری” قهرمان ۲۰۰متر کرال پشت المپیک ۲۰۱۲ لندن راهکارهای بهبود وضعیت شنا را به علاقه مندان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ “تایلر کلاری” شناگر ۲۴ ساله امریکایی و قهرمان ۲۰۰متر کرال پشت المپیک ۲۰۱۲ لندن با انتشار ویدئویی کوتاه چند نکته در راستای نتیجه گیری بهتر در شنا و رسیدن به اندام دلخواه را ارائه کرد.

او که شنا را از سن هشت سالگی آغاز کرد این روزها در شرایط تمرین در چهار ساعت بیش از ۹کیلومتر در روز را به شنا کردن اختصاص می دهد. این ورزشکار شش روز در هفته این برنامه تمرینی را تکرار می کند. شناگر سال ۲۰۰۹ که از سوی موسسه NCAA این عنوان را کسب کرده است راهکارهای خود را اینگونه شرح می دهد:

۱. مدیریت زمانی که در استخر در اختیار دارید را در دست بگیرید. در ابتدای تمرین فعالیت های سنگین انجام ندهید.
۲. با یک دوست شنا کنید. داشتن یک همراه بسیار لذت بخش تر است. با این کار باعث ایجاد انگیزه در یکدیگر می شوید و نوعی رقابت بین شما ایجاد می شود تا روز به روز بهتر شوید.
۳. تمرینات را مستمر انجام دهید. هرچه استمرار تمرین بیشتر باشد نتیجه گیری بهتر خواهد بود و رسیدن به اندام مورد نظر آسان تر.
۴ در صورت نداشتن تجربه شنا، رسیدن به ۵۰۰متر شنا بدون توقف یک هدف مناسب است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با دلایل تاثیرگذاری مثبت شنا بر بدن اینگونه پاسخ داد:
شنا کردن ورزش فوق العاده ای است، چراکه نه تنها شما تمامی عضلاتتان را در آن واحد تحت تاثیر قرار می دهید بلکه این تمرین یک ورزش ایروبیکی مناسب و بسیار کم آسیب است.

انتهای پیام


Print Friendly

پاسخ دهید

اخبار مرتبط