رضوانی: با برنامه‌ریزی می‌توان چالش‌های مناطق محروم را برطرف ساخت

رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو برگزاری نشست روسای فدراسیون ها در نقطه صفر مرزی را اقدام آینده نگر در ورزش ایران توصیف کرد و اظهار داشت: با شناخت کامل فدراسیون ها از نقاط محروم قطعا می توان با برنامه ریزی چالش های مهم را برطرف کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی اظهار کرد: برگزاری نشست روسای فدراسیون ها در نقاط مختلف کشور یک اتفاق آینده نگرانه است و بعد از چند نشست که در خارج از تهران برگزار شد ،این بار در مرز خسروی و در واقع در نقطه صفر مرزی مدیران ورزش کشور گرد هم امدند و نشست مهمی برگزار شد که همراه با اتخاذ تصمیمات مهم نیز بود .

رییس فدراسیون شنا اهمیت برگزاری این نشست ها در خارج از تهران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر نشست مشترک فدراسیون ها که

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان همچنین رییس کمیته ملی المپیک به همراه معاونان و مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند و بازتاب و یازخورد خوبی این نشست داشت ،این فرصت برای فدراسیون شنا هم پدید امد که در جلسات تخصصی ویژه با هیات استانی شرایط مختلف آنها را ارزیابی کنم .

محسن رضوانی ادامه داد: در قالب این سفر استانی بصورت دقیق و کامل در جریان مشکلات رشته های شنا ، شیرجه و واترپلو قرار گرفتم که قطعا می تواند به برنامه ریزی بهتر به منظور حل مشکلات منجر شود .

وی به اثرات مثبت نشست روسای فدراسیون ها در نقاط مختلف کشور در مرز خسروی اشاره کرد و توضیح داد: در قالب این نشست فدراسیون های مختلف ارزیابی دقیقی از ظرفیت های استان زیبای کرمانشاه پیدا کردند تا جاییکه از این پس در برخی رشته ها استان کرمانشاه می تواند منشا اتفاقات خوبی در ورزش کشور شود و همین مهم دستاورد بزرگی در ورزش ایران است .

رضوانی تصریح کرد: تمرکز زدایی در وزارت ورزش و جوانان در ابعاد مختلف از واگذاری میزبانی ها به استان ها تا برگزاری نشست ها واقعا می تواند در آینده ورزش کشور موثر باشد و شرایط منصفانه و عادلانه تری را برای استعدادهای برتری که در اقصی نقاط ایران وجود دارند، رقم بزند.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب