رضوانی: وزیر ورزش نقش اساسی در کسب کرسی‌های بین‌المللی داشت

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نقش دکتر سلطانی‌فر را در کسب کرسی‌های کنفدراسیون شنای آسیا بسیار پررنگ دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه اتفاقات و مسائل برجام در کسب کرسی‌های کنفدراسیون شنای آسیا بسیار تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد:‌ عملکرد دولت و بخصوص حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر برای کسب این کرسی‌ها در کنفدراسیون شنای آسیا بسیار تاثیرگذار بود، من این اتفاقات را در به وجود آمدن فضایی خوب برای شنای ایران تاثیرگذار می‌دانم.

او درباره انتخابات انجام شده، ادامه داد:‌ حدود ۲ ماه گذشته این انتخابات در قطر انجام شد و من به عنوان عضو هیات رییسه انتخاب شدم. در مورد اعضا هم باید بگویم که توانستیم در کمیته فنی واترپلو، کمیته پیشکسوتان و چند سمت دیگر نماینده داشته باشیم. سال گذشته بنا به مشکلات نتوانستیم در این انتخابات شرکت کنیم ولی امسال با ابلاغ این نتایج شاهد اتفاقات خوبی در شنای کشور خواهیم بود.

رضوانی در مورد برنامه‌های خود برای شنای ایران به عنوان عضو هیات رییسه کنفدراسیون شنای آسیا اظهار کرد: تلاش می‌کنم که بتوانم یک سری تجهیزات را برای پیشرفت ورزش‌های پایه به کشور وارد کنم و امیدوارم که به زودی این اتفاق بیافتد. هر ساله کمیته المپیک آسیا یک سری تجهیزات را به کشورهای مختلف ارسال می‌کند که تا به حال نتوانستیم از این تجهیزات به داخل کشور بیاوریم، امیدوارم که این مهم را نیز برای کشور رغم بزنم.

عضو هیات رییسه کنفدراسیون شنای آسیا درباره تاثیر عضویت ایرانی‌ها در کنفدراسیون شنای آسیا خاطرنشان کرد: قطعا اگر کشوری در یک فدراسیون نماینده داشته باشد می‌تواند در رایزنی‌ها با حمایت‌هایی که از جانب نمایندگان خود می‌شود نتایج خوبی را کسب کند. این مورد درباره ایران هم صدق می‌کند و وجود نمایندگان قطعا در سال‌های آینده می‌توانند به شنای کشور در زمینه‌هایی مثل کسب تعداد سهمیه بیشتر شناگران کمک کند.

رضوانی در پایان افزود: نمایندگان انتخاب شده بدون شک با دلایل و بر حسب سابقه کاری انتخاب شده‌اند، مطمئن باشید که اگر این طور نبود هیچ وقت به این سمت‌ها دست نمی‌یافتند. بدون شک با روی کار آمدن این نماینده‌ها آن‌ها کمک‌های زیادی را به ورزش‌های پایه کشور (شنا، شیرجه و واترپلو) خواهند کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.