رقابت های واترپلوی بانوان از فردا آغاز می شود

رقابت های واترپلوی بانوان (جام خلیج فارس) از فردا پنجشنبه اول اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت های واترپلوی بانوان جام خلیج فارس از فردا پنجشنبه اول الی ۳ اسفندماه با حضور ۹ تیم تهران الف و ب، زنجان، گیلان، فارس، آبادان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کرمانشاه در استخر قهرمانی آزادی برگزار می شود.

مدت زمان برگزاری این دوره از رقابت ها با توجه به استقبال گسترده بانوان واترپلوئیست از دو به سه روز تمدید شده است.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های آماده‌سازی شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا در نشست فدراسیون و کمیته فنی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مربیان شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد و برنامه‌های پیش‌روی این شناگران مورد بررسی قرار گرفت. به

وبینار رایگان ورزش سالمندان با سخنرانی نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود

فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای آگاهی جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی، وبینار رایگان «ورزش سالمندان» را با سخنرانی دکتر لاله حاکمی برآبادی، متخصص بیماری‌های داخلی و نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزار می‌کند.