سازمان لیگ واترپلو در سال ۹۳ تشکیل جلسه می دهد

نخستین جلسه سازمان لیگ واترپلو در سال جدید دوشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت به منظور بررسی دستورالعمل برگزاری مسابقات در سال ۱۳۹۳، برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون شنا به منظور برگزاری نخستین جلسه سازمان لیگ واترپلو از مدیران عامل و یا نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو دعوت کرد تا روز دوشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت در محل دفتر استخر ۹دی حاضر شوند.

همچنین تغییرات پیشنهادی دستورالعمل برگزاری مسابقات به شرح ذیل اعلام شد:
فصل سوم :
۱- بر اساس تایید کمیته فنی واترپلو فدراسیون شنا مقرر گردید، مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاههای کشور در سال ۱۳۹۳ حداکثر با شرکت ۱۲ تیم و در یک گروه بصورت رفت و برگشت برگزار شود .
۴- در پایان مسابقات لیگ ، ۲ تیم رده های آخر لیگ برتر به دسته اول سقوط میکنند .
۵- در پایان مسابقات تیم های اول تا هشتم بصورت پلی آف (اول )(۱-۸)(۲-۷)(۳-۶)(۴-۵) رفت و برگشت مسابقه می دهند و نهایتا ۴ تیم بازنده رده بندی مقام پنجم الی هشتم با یکدیگر بصورت ضربدری مسابقه می دهند و ۴ تیم برنده پلی آف ( دوم ) رفت و برگشت ( ۱-۴)(۲-۳) را برگزار می کنند تا تیم های برنده به فینال و تیم های بازنده دیدار رده بندی را برگزار نمایند. ( لازم بذکر است دیدلر فینال ۲ از ۳ می باشد که در تهران همزمان با دیدار رده بندی انجام می شود. )

فصل چهارم :
۶- هر یک از تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور می توانند حداکثر از ۲۲ بازیکن در طول مسابقات استفاده نمایند . جهت حمایت از بازیکنان جوان و با هدف و رشد و ارتقاء سطح فنی آنان الزاما بایستی هر تیم از ۶ بازیکن زیر ۲۰سال ( باستثنای بازیکنان خارجی ) در ترکیب خود استفاده کند و همچنین در هر مسابقه می بایستی حداقل ۲ بازیکن زیر ۲۰ سال در لیست ۱۳ نفره تیم قرار گیرد .

فصل هفتم :
۷- تبصره الف : هر گونه نقل و انتقال در نیم فصل باید با حضور نمایندگان رسمی دو باشگاه و بازیکن در محل فدراسیون شنا و در کمیته برگزاری مسابقات لیگ انجام پذیرد .
۸- عقد قرارداد برای مدت یک فصل و چند فصل متوالی با بازیکنان بلامانع می باشد اما در صورت اعمال محرومیت ناشی از تصمیمات انضباطی فدراسیون شنا و یا وزارت ورزش و جوانان و یا سایر مراجع ذیصلاح که مورد تأیید فدراسیون میباشد، استفاده از بازیکن و یا بازیکنان خاطی مادامی که محرومیت آنان خاتمه نیافته مجاز نخواهد بود .
۹- تبصره د : ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی بازیکنان زیر ۲۰ سال ( حداقل ۶ نفر درهر تیم ) و سایر مدارک توسط نماینده هر باشگاه تا قبل از شروع مسابقات به فدراسیون شنا الزامی است.

فصل هشتم:
حق مشارکت: کلیه تیمها بایستی مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال بعنوان حق المشارکت در لیگ برتر به حساب سیبا شماره ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ بانک ملی بنام فدراسیون شنا واریز و یک نسخه فیش واریزی را همراه با درخواست شرکت در مسابقات به سازمان لیگ واترپلو ارائه نمایند.

فصل نهم :
۱- به هیات شنای استان پس از ثبت قرارداد و اثر انگشت بازیکنان در حضور مسئولین هیات نسبت به تایید قراردادها اقدام نماید.

فصل دوازدهم :
پرداخت مبلغ ۵% از قرارداد بازیکنان، مربی و سرپرست حذف شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب