سروش قندچی: می توانیم به حضور در المپیک امیدوار باشیم

شناگر جوان ایران در حاشیه تمرینات هماهنگ تیم ملی گفت: برای موفقیت درشنا باید برنامه ریزی بلند مدت انجام داد تا بتوانیم به آینده و حضور درالمپیک امیدوار باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سروش قندچی شناگر جوان و آینده دار ایران حضور سرمربی تیم ملی را در تمرینات هماهنگ بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: زمانی می توانیم به پیشرفت و توسعه شنا امیدوار باشیم که برنامه ریزی بلند مدت و یک سرمربی واحد داشته باشیم تا تمامی شناگران زیر نظر او به تمرینات ادامه دهند.

وی ادامه داد: اردوهای بلند مدت و حضور سرمربی برای شنا بسیار ضروری است. خوشبختانه عباسعلی کشتکار یکی از بهترین مربیان ایران است و خوشحالم که ایشان سرمربی گری شنا را پذیرفتند. اگر بتوانیم اردوهای بلند مدت برای شناگران برپا کنیم آینده شنا در ایران روشن خواهد بود.

شناگر پشت روی ایران در مورد اهمیت اردوهای بلند مدت گفت: همانطور که اشاره کردم برپایی اردوهای بلند مدت برای شناگران اهمیت بسیاری دارد. قرار گرفتن در کنار سایر شناگران که از بهترین های کشور هستند باعث بالا رفتن انگیزه سایر شناگران می شود. همچنین شرکت در رقابتهای مختلف تجربه آنها را بالا می برد و همه این ها در کنار هم است که باعث پیشرفت این رشته ورزشی می شود.

قندچی هدفش را حضور در فینال بازی های آسیایی مطرح کرد و یادآور شد: در هفته شش جلسه تمرین می کنم و هدفم از ادامه تمریناتم حضور در فینال بازی های آسیایی است که در اینچون کره برگزار می شود. در حال حاضر رکوردم به رکورد ملی نزدیک است و تمام تلاشم را برای بهبود بخشیدن به آن انجام میدهم.

وی در مورد حضور در المپیک تصریح کرد: برای حضور در المپیک و کسب رکورد ورودی آن باید برنامه ریزی بلند مدتی داشته باشیم. اگر برای المپیمک ۲۰۲۰برنامه ریزی کنیم و تمامی شرایط مهیا باشد مطمئناً می توانیم به آینده وحضور در المپیک امیدوار باشیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب