سمیع زاده: هنوز رکوردهای شنا راضی کننده نیست

دبیر فدراسیون شنا در حاشیه مرحله نخست رقابت های شنای قهرمانی باشگاه های کشور گفت: مسابقات امسال نسبت به گذشته حساس تر شده است البته هنوز رکوردها راضی کننده نیست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن سمیع زاده در پایان مرحله نخست رقابت های شنای قهرمانی باشگاه های کشور اظهار کرد: همانطور که می دانید امسال مسابقات لیگ شنا با شرکت هشت تیم آغاز شد. شناگران خوب تقریبا بین همه باشگاه ها تقسیم شدند. همین موضوع موجب شد که یک مقدار رقابت ها در مجموع نزدیک شود. به نظرم مسابقات امسال نسبت به گذشته حساس تر شده است. خوشحالیم که در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر قورباغه یک پدیده جوان معرفی شد. شناگر ۱۴ سال مشهدی با نام نسیمی شاد موفق شد در این ماده رکورد بزند و در حقیقت در رقابت با بزرگان رده های سنی بالاتر اول شود.
وی افزود: از نظر رکوردی به نتایج چند ماده مثل ۵۰ متر کرال سینه که نگاه می کردم، متوجه شدم در مرحله اول رکوردهای ما بسیار بهتر از سال قبل بوده است. این موضوع خوب است، البته رکوردها هنوز راضی کننده نیست. باید مراحل بعدی لیگ را هم ببینیم زیرا اکثر مربیان موفق شناگران خود را برای مراحل سوم و چهارم لیگ آماده می کنند. در حقیقت این مسابقات شروع فصل آمادگی برای مراحل نهایی است. امیدوار هستیم که شاهد ثبت رکوردهای بهتر در مراحل بعدی باشیم.
دبیر فدراسیون شنا در پایان با اشاره به نظم خوب برگزاری مسابقات گفت: خوشبختانه روابط عمومی فدراسیون واقعا تلاش زیادی برای انعکاس اخبار و پوشش تصویری مسابقات انجام داد. نظم داوران هم بسیار خوب بود. انصافا همکاری خوبی را از سوی جامعه داوری شاهد بودیم. همه چیز از نظر برگزاری ایده آل بود.البته همیشه ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشد. اما تلاش خواهیم کرد تا با ارزیابی وضع موجود کاستی ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب