سومین جشنواره شنای مادران سالم در یزد برگزار شد

سومین جشنواره شنای" مادران سالم" به میزبانی هیئت شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد برگزار شد.

به گزارش فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو،سومین جشنواره شنای”مادران سالم” در استخر مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن یزد با حضور بانوان شناگر برگزار شد.

این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با حضور ۶۰ بانوی علاقمند به شنا در استخر مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن در رشته های ۲۵ و ۵۰ متر آزاد در همه رده های سنی  برگزار شد و در پایان شناگران برتر اول تا سوم هر رده سنی  حکم قهرمانی ، مدال و هدیه نقدی خود را از مسئولان هیئت شنای استان دریافت کردند.

اسامی مقام های اول تا سوم رشته های ۲۵ و ۵۰ متر آزاد در رده های سنی مختلف به شرح ذیل است:

نفرات برتر رشته ۵۰ متر آزاد

رده سنی ۱۸ – ۲۴ سال

۱-زهرا دهقان

۲-کوثر متولی

۳-راضیه السادات انصاری

رده سنی ۳۴-۲۵ سال

۱-مریم مرکباتچیان

۲-سمیه خان اردانی

۳- محبوبه مدد

 

رده سنی ۳۵-۴۴ سال

۱-بیتا رحیمی

۲-رقیه ایرانی فر

۳-عصمت حجتی

رده سنی ۵۴-۴۵ سال

۱-زکیه دهقانی

۲-ناهید حسینی نژاد

۳-رضیه قاسمی

نفرات برتر رشته ۲۵متر آزاد

 

رده سنی ۵۵-۶۴ سال

۱-نصرت روشنایی

۲-منظر حاجی مقصودی

۳-معصومه محمدی

رده سنی ۶۵ به بالا

۱-اکرم افسون گر

۲-فاطمه پاک نظر

۳-کوثر رضوی

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های آماده‌سازی شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا در نشست فدراسیون و کمیته فنی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مربیان شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد و برنامه‌های پیش‌روی این شناگران مورد بررسی قرار گرفت. به

وبینار رایگان ورزش سالمندان با سخنرانی نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود

فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای آگاهی جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی، وبینار رایگان «ورزش سالمندان» را با سخنرانی دکتر لاله حاکمی برآبادی، متخصص بیماری‌های داخلی و نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزار می‌کند.