فراخوان تکمیل مدارک شرکت کنندگان در دوره مربیگری واترپلو سال ۱۳۹۷

شرکت کنندگان در کلینیک مربیگری واترپلو (زیر نظر دایان ساویچ) در تاریخ چهارم الی هشتم اسفند 1397 باید نسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک خود در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ طبق اعلام کمیته فنی واترپلو افرادی که در کلینیک مربیگری واترپلو (زیر نظر دایان ساویچ) در  تاریخ چهارم الی هشتم اسفند ۱۳۹۷ حضور داشتند، باید نسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک خود در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون به نشانی register.irsf.ir به منظور دریافت گواهی ارتقاء درجه اقدام کنند.

این افراد باید با مراجعه به سایت فدراسیون ابتدا با ورود به سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون شنا  و ثبت نام جهت عضویت در خانواده شنا ضمن تکمیل پروفایل شخصی خود، آخرین مدرک مربیگری واترپلو که دریافت نموده اند را بارگزاری کنند.

از همین رو پس از بررسی کمیته فنی واترپلو در خصوص میزان همکاری این اشخاص با هیات ‌های شنا استان مربوطه خود و فعالیت در حوزه مربیگری واترپلو تا پایان سال ۱۳۹۸، کارت مربیگری آنها ارتقاء خواهد یافت.

لازم به ذکر است افراد شرکت کننده در این کلینیک باید تا تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود اقدام کنند و در صورت عدم ثبت نام تا تاریخ مذکور گواهی ارتقاء درجه این افراد صادر نخواهد شد.

 

نحوه ثبت نام  درسامانه :

  1. ورود به سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون شنا (irsf.ir)
  2. ابتدا باید ثبت نام در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون بعنوان عضویت خانواده شنا صورت پذیرد.
  3. سپس مدرک و کارت مربیگری واترپلو خود را در قسمت درخواست تایید سوابق بارگذاری کنید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب