قدردانی رضوانی از حمایت های کمیته ملی المپیک

رییس فدراسیون شنا گفت: طی سه سال اخیر شاهد حمایت های زیادی از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک و شخص دکتر صالحی امیری بودیم و از این جهت قدردان هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز دکتر سید رضا صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک به همراه هیات همراه از محل فدراسیون بازدید کردند.
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این جلسه گفت: سه سال گذشته و با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، بودجه‌ بهتری به فدراسیون داده شد و هر وقت که مشکلی داشتیم کمیته ملی المپیک به ما کمک کرد و حتی در اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و رده‌های سنی آسیا حمایت هایی صورت گرفت که تیم را اعزام کردیم.

رضوانی تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه کمیته ملی المپیک و شخص دکتر صالحی امیری همواره پیگیر فعالیت ها و حامی ورزش های پایه هستند و از این جهت قدردان آن ها هستیم.

در ادامه محسن رضوانی رییس فدراسیون گفت: همانطور که صحبت شد بزرگترین مشکل ما نداشتن سخت افزار و استخر است. در ۳۱ استان کشور، ۵ یا ۶ استخر در اختیار است آن هم در بخش خصوصی. امیدوارم استان‌ها به استخر استاندارد دسترسی داشته باشند. در سه سال گذشته با بودجه خوب و شفافی که به فدراسیون‌ها داده می شد کمک‌های خوبی شده است. امیدوارم روزی شود که در مسابقات آسیایی و میدان های بزرگتر موفقیت های بزرگی را در شنا ببینیم. باید مدارس شنا را جدی گرفت.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب