قره حسنلو: مربی خارجی چه کمکی می‌تواند به من بکند؟/ اول امکانات؛ بعد مربی خارجی

ملی‌پوش شنا گفت: با حضور در هشت مسابقه انتخابی که تا المپیک باقی‌مانده، می‌توانیم ورودی المپیک را کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری آنا، بنیامین قره حسنلو ملی‌پوش شنا درباره اینکه حضور مربی خارجی می‌تواند مشکلات شناگران برای کسب سهمیه المپیک را بشکند یا خیر، عنوان کرد: مربی خارجی الان به هیچ دردی نمی‌خورد. من بیش از ۱۰ سال است که عادت کرده‌ام از ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب تمرین کنم. مربی خارجی چه کمکی می‌تواند به من بکند؟

وی افزود: ما امکانات نداریم و اگر داشتیم آن را در اختیار مربی خارجی قرار می‌دادیم چون آن‌ها علم بالاتری دارند که توانسته‌اند با حداقل امکانات ما را به این شرایط برسانند. ما با حضور در مسابقات بین‌المللی می‌توانیم حدنصاب لازم برای حضور در المپیک را کسب کنیم. بچه‌های شنا اهل کم‌کاری و تنبلی نیستند. ما با استرس وسایل شنا تمرین می‌کنیم. جمر (مایو شنا) من پاره شده و آن‌هایی که انتقاد می‌کنند بگویند من چگونه در مسابقات بین‌المللی شرکت کنم و جمر استاندارد در اختیار نداشته باشم، وسیله‌ای که ارزش آن ۵ میلیون تومان است.

ملی‌پوش شنا تأکید کرد: ما توان المپیکی شدن را داریم و با حضور در هشت مسابقه انتخابی که تا المپیک باقی‌مانده، می‌توانیم ورودی المپیک را کسب کنیم. نه‌تنها من بلکه دیگر شناگران نیز توانایی آن را دارند که المپیکی شوند و امیدوارم مهدی انصاری، علیرضا یاوری و سینا غلامپور بتوانند سهمیه المپیک کسب کنند تا ثابت کنیم با حداقل امکانات نیز می‌توانیم به مهم‌ترین مسابقات ورزشی دنیا برویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب