مسعود احمدی: برای برد مکزیک به ٱب می زنیم

مسعود احمدی پس از قبول شکست از واترپلوئیست های استرالیا گفت: در برابر مکزیک برای برد به آب می زنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود احمدی ملی پوش واترپلوی ایران پس از بازی امروز (دوشنبه) مقابل استرالیا گفت: بازی سختی بود. استرالیا یکی از تیم های پرقدرت مسابقات است. در ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و سعی کردیم روند خوب خود را ادامه دهیم. متاسفانه در وقت های دوم و سوم اختلاف مقداری زیاد شد و در ادامه سعی بر کاهش اختلاف داشته باشیم.

احمدی ادامه داد: ما کاملا با روحیه پیروزی پای به استخر گذاشتیم. اما استرالیا تیم پرقدرت و با تجربه ای بود. ما بازی تدرکاتی زیادی نداشتیم و این دومین بازی رسمی ما با پنج نفر بازیکن بود. من هم چند روزی به دلیل مسائل سربازی دیرتر به ترکیب اضافه شدم و نتوانستم در تمرینات شرکت کنم. همین مسأله هم صد در صد تاثیرگذار است. به هرحال از تیم دور بوده ام و هماهنگی مقداری کمتر می شود.

بازیکن تیم ملی درباره بازی فردا مقابل مکزیک هم اضافه کرد: امیدوارم پیروز شویم. ما برای برد به آب می زنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی واترپلوی بزرگسالان و جوانان در حضور پیشکسوتان برگزار شد

تیم‌های ملی واترپلوی بزرگسالان و جوانان ایران در ادامه روند آماده‌سازی برای حضور در رویدادهای مهم آسیایی، امروز در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران در حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی و جمعی از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار واترپلوی کشور به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که با برتری تیم ملی بزرگسالان به پایان رسید.

برگزاری دوره تخصصی مدیریت اماکن آبی و استخرهای شنا در مشهد مقدس

به گزارش روابط‌ عمومی هیات ورزش های آبی خراسان رضوی، دوره تخصصی مدیریت اماکن آبی و استخرهای شنا و بازآموزی این دوره با حضور بیش از ۱۲۰ نفر شرکت‌کننده خانم و آقا از مشهد و سایر شهرستانهای استان طی دو روز در مجموعه تختی مشهد مقدس برگزار شد.

رضوانی: ورزش‌های آبی ایران در مسیر تثبیت دستاوردها و فتح افق‌های تازه قرار دارد/ طرح ملی نظام آموزش شنا می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین اقدامات ورزش کشور باشد

رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی با قدردانی از اعتماد مجدد اعضای مجمع، موفقیت‌های اخیر شنا، شیرجه و واترپلو را حاصل هم‌افزایی خانواده ورزش‌های آبی کشور دانست و با تشریح برنامه‌های پیش‌رو،

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.