میرمهدی: به سومین مدالم در کاپ آسیا فکر می کنم

بازیکن تیم ملی واترپلو گفت: در مسابقات سنگاپور سومین حضورم را در رقابت های کاپ آسیا تجربه خواهم کرد و به فکر گرفتن سومین مدالم در این رقابت ها هستم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد سعید میر مهدی با توجه به حضور تیم ملی در رقابت های کاپ آسیا افزود: شاید حریفان این دوره از رقابت های کاپ آسیا حریفان نامی نباشند اما برای تیم ایران که وقفه ای برای حضور در میادین برون مرزی داشته می توانند کار را برای تیم ما سخت کنند.
وی در ادامه یاد آور شد: تیم چین سرسخت ترین حریف ایران در رقابت های کاپ آسیا خواهد بود اولین بازی ایران با تیم چین است که این می تواند برای ما هم خوب باشد و هم بد. خوب از این نظر که اولین بازی است و بازیکنان انرژی زیادی برای رقابت کردن دارند و از طرف دیگر به دلیل اینکه سفر سختی در پیش داریم و ممکن است بازیکنان کمی دچار خستگی راه باشند جنبه منفی دارد.
بازیکن تیم ملی اذعان داشت: تیم ملی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته که از هفته آینده فشارهای تمرینی کمتر خواهد شد و تیم خود را برای رقابت ها آماده خواهد کرد. هرچند که نبود بازی های تدارکاتی برای تیم ایران سخت بود و بازیکنان فقط توانستند تمرینات را یکنواخت بدون انجام دیدار تدارکاتی دنبال کنند اما خوشبختانه آمادگی و روحیه تیم در سطح مطلوبی قرار دارد و امیدوارم که بهترین نتیجه را از رقابت های کاپ آسیا بدست آوریم.
میر مهدی که حضور در لیگ واترپلوی سوئد را در کارنامه خود دارد در مورد سرمربی گری مالارا تصریح کرد: هنگامی که روبروی تیم ملی ایتالیا بازی می کردم هرگز فکر نمی کردم روزی سرمربی تیم ایتالیا در تیم ایران حضور پیدا کند و این برای من باعث افتخار است که زیر نظر این مربی بزرگ تمرین کنم.
بازیکن تیم ملی واترپلو با اشاره به رقابت واترپلوئیست های جوان با تیم بزرگسالان گفت: طی مدتی که در اردو بودیم چندین بار با تیم جوانان بازی کردیم که این بازی ها برای ما حکم تمرین و برای آنها حکم یک رقابت را داشت. تیم جوانان بسیار مستعد هستند و در رقابت های آسیایی حریفان سرسختی دارند که امیدوارم نتیجه مطلوبی را از این رقابت ها بدست آورند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب