نگاهی به رقابت های هفته نخست گروه B لیگ برتر واترپلو

در هفته نخست رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو، آخر هفته جاری شش مسابقه به میزبانی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته نخست رقابت های گروه B لیگ برتر واترپلو فردا پنجشنبه و پس فردا با برگزاری سه دیدار در استخر ۹ دی تهران آغاز می شود.

بعد از تغییراتی که در جدول گروه بندی مسابقات پدید آمد تیم چوکای تالش از گروه Aبه گروه B منتقل شد. حالا علاقه مندان به واترپلو می توانند شاهد نخستین بازی تیم چوکا در فصل جدید مقابل اصفهان باشند. دو تیم اصفهان و چوکای تالش با ترکیب نسبتاً بومی در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت کرده اند. باید دید نبرد این دو تیم ریشه دار واترپلو از دو قطب ورزشی اصفهان و گیلان در نهایت چه نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت.

اما در یکی از تماشایی ترین بازی های این هفته تیم شهبازی زنجان برابر آینده سازان قرار می گیرد . شاگردان عربدوست که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می روند انگیزه زیادی برای سوغات بردن از آینده سازان تهرانی دارند.
عصر روز پنج شنبه استخر ۹ دی تهران شاهد برگزاری دو مسابقه دیگر خواهد بود این بار اصفهان مقابل شهبازی زنجان و چوکای تالش مقابل آینده سازان به آب می زنند.

اما تکلیف جدول رده بندی گروه B مسابقات در پایان هفته نخست، صبح روز جمعه هشتم آذر مشخص می شود. جایی که آینده سازان مقابل اصفهان و همچنین شهبازی زنجان مقابل چوکای تالش صف آرایی می کنند.

*برنامه هفته اول مسابقات لیگ برتر واترپلو گروه B
پنجشنبه ۷ آذرماه
اصفهان – چوکای تالش ۹:۰۰ صبح
شهبازی زنجان – آینده سازان ۱۰:۱۵ صبح
اصفهان – شهبازی زنجان ۱۹:۰۰
چوکا تالش- آینده سازان ۲۰:۱۵

جمعه ۸ آذرماه
آینده سازان – اصفهان ۸:۳۰ صبح
شهبازی زنجان – چوکا تالش ۱۰:۱۵ صبح

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب