همایون حقیقی:امیدوارم در بازی های آسیایی رکورد بزنیم

شناگر تیم ملی در مورد حمایت اسپانسرها از ورزشکاران گفت: با حضور سرمربی تیم ملی امیدوارم تا بازی های آسیایی بتوانیم رکورد شکنی انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ همایون حقیقی شناگر تیم چوکا هدف از تمریناتش در اردوی هماهنگ تیم ملی را انتخاب شدن برای شرکت در بازی های آسیایی مطرح کرد و گفت: امیدوارم با انجام تمرینات، آمادگی لازم را برای شرکت در بازی های آسیایی پیدا کنم.

وی در مورد نحوه تمریناتش یادآور شد: متاسفانه استخر هیات شنای گیلان به دلیل انجام تعمیرات بسته است و ما برای انجام تمرینات هر روز به شهر انزلی می رویم و این مسافت و نبودن امکانات، تمرینات را تحت شعاع قرار می دهد. امیدوارم مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فکری برای مشکل ورزشکاران شنا و واترپلوی این استان کنند.

حقیقی در مورد رقابت های لیگ برتر ادامه داد: سطح رقابت های لیگ شنا نسبت به سال گذشته بهتر شده است اما هنوز با لیگ های شش سال گذشته متفاوت است. همانطور که می دانید از رکورد شکنی ها خبری نیست. البته با حضور سرمربی تیم ملی امیدوارم تا بازی های آسیایی بتوانیم رکورد شکنی انجام دهیم.

وی شرایط مالی تیم ها را تا حدودی نابسامان مطرح کرد و گفت: برای شرکت در لیگ شنا با تیم دیگری قرارداد بستم که دو روز قبل از
مسابقات با من تماس گرفتند و گفتند که با توجه به مشکلات مالی نمی توانند از حضور من استفاده کنند و من در مدت کوتاهی و با مبلغ کمتری با تیم چوکا به رقابت های لیگ آمدم. اگر اسپانسرها از تیم ها حمایت کنند هیچ شناگری بدون تیم نمی ماند و انگیزه آنها نیز بالاتر خواهد رفت.

شناگر پروانه رو تیم چوکا در ادامه افزود: در گذشته که سرمربی نداشتیم هدف از تمرینات مشخص نبود رقابت های پیش رو مشخص نبود و ما فقط برای حفظ آمادگی تمرینات را دنبال می کردیم. در حال حاضر خوشحالم که برای یک هدف مشخص تمرین می کنیم و همه شناگران تحت یک شرایط و با یک نوع نحوه تمرینی شنا می کنند.

وی در مورد شرایط تمرینی اردوهای متمرکز گفت: اگر اردو ها به صورت متمرکز در تهران برگزار شود برای شناگران شهرستانی موثر تر
خواهد بود. البته اگر تمامی امکانات خوابگاه و تحصیل فراهم باشد می توانیم با حضور در این اردو ها موفق تر باشیم. هرچند که دوری از خانواده سخت است اما اگر هدف بزرگ باشد تحمل سختی آسان تر خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری برای آینده رشته های شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: با حضور محسن رضوانی به آینده رشته های آبی امیدوار هستم. مطمئنم رضوانی می تواند تغیر و تحولات اساسی در این رشته ها به وجود آورد زیرا نیاز به تغیرات اساسی لازمه پیشرفت شنا، شیرجه و واترپلو در ایران است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب