کشتکار: شناگران تیم ملی در مرحله پایانی لیگ مشخص می شوند

سرمربی تیم ملی با توجه به مرحله پایانی لیگ شنا گفت: شناگران تیم ملی در رکورد گیری رقابت های لیگ مشخص خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ عباسعلی کشتکار سرمربی تیم ملی شنا با اشاره به مرحله پایانی لیگ شنا گفت: مرحله پایانی شنا از اهمیت بالاتری نسبت به مراحل قبلی برخوردار است. چرا که نفرات تیم ملی شنا در این دوره از رقابت ها مشخص خواهند شد.
وی ادامه داد: شناگرانی که بتوانند رکورد مد نظر کمیته فنی شنا را کسب کنند به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. البته طبق پیش بین های انجام شده تعداد نفرات برگزیده بیش از چهار نفر خواهد بود. شناگران برگزیده تا زمان اعزام تیم به بازی های آسیایی که هدف اصلی ما نیز است تحت نظر قرار خواهند گرفت و در اردو های متمرکز داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.
کشتکار در مورد تیم ملی جوانان یادآور شد: در مرحله پایانی لیگ انتخابی تیم ملی جوانان که از اهمیت بیشتری برای ما برخوردار است نیز انجام می شود. تیم ملی جوانان به منظور کسب سهمیه المپیک جوانان نانجینگ انتخاب می شوند. طبق تصمیمات گرفته شده برای کسب سهمیه المپیک جوانان نانجینگ رقابت های جایزه بزرگ دبی را انتخاب کردیم که فروردین ماه در این کشور برگزار می شود.
وی در مورد فرصت کسب سهمیه المپیک جوانان نانجینگ گفت: تا خردادماه برای کسب سهمیه فرصت داریم که اگر به هر دلیلی نتوانستیم در رقابت های جایزه بزرگ دبی کسب سهمیه کنیم در رقابت های کاپ مالزی که اردیبهشت ماه برگزار می شود شرکت خواهیم کرد.
سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: هر چند تا که بتوانیم در رقابت های جایزه بزرگ دوبی کسب سهمیه کنیم تنها ۲ نفر می توانند در المپیک جوانان شرکت کنند و انتخاب آن دو نفر نیز به عهده فینا است. فینا هشتم تا ۱۵ خرداد ماه نفرات برگزیده را به کشورهای مورد نظر معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.