کنعانی: در صورت موافقت باشگاه در لیگ برتر شرکت می کنیم

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در مورد قهرمانی تیمش گفت: خوشحالم که به هدفمان رسیدیم و برای شهرمان افتخار آفریدیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرزاد کنعانی سرمربی تیم پالایش نفت آباد در مورد قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ دسته یک واترپلو گفت: هنگامی که تصمیم به شرکت در این رقابت ها گرفتیم فقط به قهرمانی فکر می کردیم و تمام تلاش مان را برای رسیدن به آن انجام دادیم.

کنعانی هدف از حضور در این رقابت ها را این چنین مطرح کرد: هدف ما از شرکت در این رقابت ها ایجاد انگیزه برای بازیکنان و همچنین افتخار آفرینی برای شهر و مردم آبادان بود. البته مهمترین هدف ما حضور در رقابت های لیگ برتر واترپلو بوده است که امیدوارم با تصمیم مسئولان باشگاه این اتفاق خوب برای تیم ما بیافتد.

فرزاد کنعانی با اشاره به حضور در لیگ برتر با موافقت مسئولان باشگاه گفت: همانطور که اشاره کردم مهمترین هدف نفت آبادان از قهرمانی در لیگ دسته یک واترپلو شرکت در لیگ برتر است. البته این مدیران باشگاه هستند که تصمیم نهایی برای شرکت در لیگ برتر را خواهند گرفت. به هر حال تیم باید تحت حمایت های مالی باشگاه در این رقابت ها شرکت کند.

وی در مورد نحوه برگزاری این رقابت‌ها افزود: رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد. البته باید به این نکته اشاره کنم که رقابت های گروه A کمی سخت تر از گروه دیگر بود. اما این دوره از رقابت ها بدون هیچ گونه حاشیه ای و منظم برگزار شد.

سرمربی تیم نفت آبادان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم داوری این رقابت ها یادآور شد: خوشبختانه قضاوت هایی که در این رقابت ها صورت گرفت عادلانه بود و هیچ گونه بی تجربه گی و سوت زدن های اشتباه از داوران دیده نشد.

وی در مورد نحوه حضور در لیگ برتر واترپلو گفت: برای شرکت در لیگ برتر واترپلو برنامه هایی را به باشگاه ارائه کردیم و جلسه ای را نیز در این مورد با آنها تشکیل خواهیم داد. اگر بخواهیم در لیگ برتر شرکت کنیم هدف ما تنها حضور در این رقابت ها نیست بلکه می خواهیم قدرتمند شرکت کنیم تا کمکی به بالا بردن سطح لیگ برتر واترپلو نیز انجام داده باشیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان با تشکر از حمایت های فدراسیون از این تیم گفت: باید از حمایت های محسن رضوانی تشکر کنم که قبل از شروع رقابت ها با در اختیار قرار دادن استخر ما را در انجام تمریناتمان یاری کردند و همچنین رقابت هایی بدون حاشیه را برای علاقه مندان به این رشته برگزار کردند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

یزدانخواه: پرداخت پاداش نایب قهرمانی آسیا انگیزه تیم ملی را دوچندان کرده است/ برای کسب موفقیت به بازی‌های آسیایی ناگویا می‌رویم

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران با قدردانی از عملی شدن وعده پرداخت پاداش قهرمانی آسیا از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان با کسب نتیجه‌ای شایسته در بازی‌های آسیایی ناگویا، پاسخ اعتماد و حمایت‌های صورت گرفته را در میدان مسابقه بدهند.

اصلاح نتایج دو رویداد شنای دختران پس از اعلام نتایج آزمایش دوپینگ

در پی دریافت نتایج آزمایش دوپینگ از آزمایشگاه کلن آلمان و مثبت اعلام شدن نمونه یکی از شناگران حاضر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی، نتایج دو مسابقه شنای دختران مطابق مقررات ملی و بین‌المللی مبارزه با دوپینگ بازنگری و اصلاح شد.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی واترپلوی بزرگسالان و جوانان در حضور پیشکسوتان برگزار شد

تیم‌های ملی واترپلوی بزرگسالان و جوانان ایران در ادامه روند آماده‌سازی برای حضور در رویدادهای مهم آسیایی، امروز در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران در حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی و جمعی از پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار واترپلوی کشور به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که با برتری تیم ملی بزرگسالان به پایان رسید.

برگزاری دوره تخصصی مدیریت اماکن آبی و استخرهای شنا در مشهد مقدس

به گزارش روابط‌ عمومی هیات ورزش های آبی خراسان رضوی، دوره تخصصی مدیریت اماکن آبی و استخرهای شنا و بازآموزی این دوره با حضور بیش از ۱۲۰ نفر شرکت‌کننده خانم و آقا از مشهد و سایر شهرستانهای استان طی دو روز در مجموعه تختی مشهد مقدس برگزار شد.

رضوانی: ورزش‌های آبی ایران در مسیر تثبیت دستاوردها و فتح افق‌های تازه قرار دارد/ طرح ملی نظام آموزش شنا می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین اقدامات ورزش کشور باشد

رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی با قدردانی از اعتماد مجدد اعضای مجمع، موفقیت‌های اخیر شنا، شیرجه و واترپلو را حاصل هم‌افزایی خانواده ورزش‌های آبی کشور دانست و با تشریح برنامه‌های پیش‌رو،