گزارش تصویری- روز پایانی دومین دوره کلینیک طلایی شنا

دومین دوره کلینیک طلایی شنا از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (6 تا 8 بهمن 1394) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

کلینیک طلایی شنا جهت ارتقای سطح کیفی مربیان این رشته ورزشی از سراسر کشور که همگی دارای مدرک مربیگری مورد تایید فدراسیون شنا هستند از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (۶ تا ۸ بهمن ۱۳۹۴) به میزبانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
مدرسان این دوره آموزشی عباسعلی کشتکار سرمربی تیم ملی شنا، دکتر امید صالحیان پژوهشگر و مدرس دانشگاه و دکتر خسرو حمزه بودند.  این کلینیک با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در آخرین روز به پایان رسید.

(برای مشاهده هر عکس در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید)

 

 

image_printپرینت مطلب

دیدار مسئولان هیأت ورزش‌های آبی استان تهران با رئیس فدراسیون؛تأکید بر توسعه ورزش‌های آبی و تقویت همکاری‌های فدراسیون و هیأت‌های استانی

در نشستی با حضور محسن رضوانی، رئیس فدراسیون ورزش‌های آبی، پیام نظر رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان تهران و محمد میرسلیمی عضو هیأت‌رئیسه این هیأت، آخرین وضعیت فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش‌های آبی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های آماده‌سازی شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا در نشست فدراسیون و کمیته فنی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مربیان شناگران منتخب بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد و برنامه‌های پیش‌روی این شناگران مورد بررسی قرار گرفت. به

وبینار رایگان ورزش سالمندان با سخنرانی نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود

فدراسیون پزشکی ورزشی با هدف ارتقای آگاهی جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فعالیت‌های بدنی، وبینار رایگان «ورزش سالمندان» را با سخنرانی دکتر لاله حاکمی برآبادی، متخصص بیماری‌های داخلی و نایب‌رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برگزار می‌کند.