آریا نسیمی شاد: مربیان به اهداف خود رسیدند

ملی پوش شنا ایران گفت: با توجه به اینکه در فصل تمرینات بودیم رکوردها رضایت بخش بود و مطمئنم مربیان و کادر فنی به اهداف خود رسیدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آریا نسیمی شاد ملی پوش شنای ایران درباره ی اردوی تدارکاتی مجارستان اظهار کرد: اردوی تمرینی خوبی بود و سه الی چهار هفته در شرایط تمرینی سختی بودیم. این اردو برای تیم بسیار خوب بود و باعث افزایش آمادگی تیم و بهبود وضعیت بازیکنان شد. دو هفته اول تمرینات خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم تا از لحاظ بدنی به شرایط مطلوب برسیم ولی بعد از دو هفته برای انجام مسابقات یک مقدار ریکاوری داشتیم. همچنین از سختی تمرینات نسبت به دو هفته اول کاسته شد. ولی باز هم تمرینات خیلی به بازیکنان فشار آورد هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تکنیکی برنامه سنگینی داشتیم. از لحاظ تغذیه و محل اقامت همه چیز مناسب بود و تمام امکانات از قبل برای تیم فراهم شده بود. رفت و آمد برای تمرینات و محل استراحت در بهترین شرایط بود.
ملی پوش نوجوان تیم ملی شنا در مورد تاثیر اردوی مجارستان در پیشرفت تیم ملی شنا گفت: اینکه این اردو چقدر در پیشرفت تیم موثر بوده است، در مسابقات مشخص می شود و الان نمی شود گفت که چون در اردو بودیم خیلی پیشرفت کردیم . ولی این موضوع در افزایش روحیه ی بازیکنان تیم ملی خیلی موثر بود. چون یک مدت طولانی بود که در تهران تمرین می کردیم و بازیکنان به یک اردوی تمرینی در خارج از کشور نیاز داشتند. در مورد اینکه مربیان به هدفی که می خواستند در این اردو رسیدند یا نه، باید از خود مربیان پرسید ولی به نظرم مربیان به آن چیزی که برای این اردو برنامه ریزی کرده بودند، رسیدند. چون هم سطح مسابقات بالا بود و هم تیم های شرکت کننده خیلی قوی بودند و اکثر قهرمانان شنا در این اردو شرکت کرده بودند. این مسابقات در کشور مجارستان برگزار شد و تیم های لهستان و ایتالیا هم در این مسابقات شرکت کرده بودند.
آریا نسیمی شاد در مورد اینکه تا چه حد اردوی مجارستان رضایت بخش بوده گفت: اگر چه در فصل تمرینات بودیم و واقعا خسته بودیم ولی به نظرم اکثر بچه ها رکوردهای خوبی را زدند. مخصوصا مهدی انصاری که با آمادگی و شرایط بدنی خوبی که داشت توانست رکورد ایران را بعد از هفت سال ارتقا بدهد. متاسفانه یک سری اشتباهات فردی هم رخ داد که باعث بهتر نشدن رکوردهای بعضی ار بازیکنان شد. از خیلی وقت پیش روی این اشتباهات کار می کنیم تا در بازی های آسیایی این اشتباه های فردی دیگر رخ ندهد که به امید خدا در بازی های آسیایی بازیکنانی که اعزام می شوند رکوردهای بهتری نیز خواهند زد. الان در سخت ترین شرایط تمرینی در مجارستان در مسابقات شرکت کردیم.
او درمورد اینکه تیم تا بازی های آسیایی چقدر پیشرفت می کند، اظهار کرد: احتمال اینکه من به بازی های آسیایی بروم خیلی کم است چون بازیکنان بزرگسال به این بازی ها اعزام می شوند. باز هم رفتن یا نرفتن من به بازی های آسیایی بستگی به نظر فدراسیون دارد. امیدوارم تیم ما در بازی های آسیایی خوب کار کند و به نتیجه مطلوب برسد.
وی در پایان گفت: مردم و مسئولان انتظارشان از تیم ملی این است که خوب نتیجه بگیریم و فدراسیون که خیلی زحمت می کشد و این همه هزینه برای اردوها و تمرینات در نظر می گیرد انتظار دارد که تیم ملی در بازی های آسیایی خوش بدرخشد و نتایج خوبی کسب کند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب