آرین علیایی: می توانیم به سطح جهانی نزدیک شویم

شناگر استان فارس پس از قهرمانی در مسابقات آب های آزاد شهدای مازندران در نوشهر گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر و برگزاری مسابقات متعدد به سطح جهانی نزدیک شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرین علیایی درباره مسابقات آب‌های آزاد نوشهر اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود. البته شکل گوی ها به گونه ای بود که به نظرم ما بیش از پنج کیلومتر شنا کردیم. به همین دلیل مسابقات بسیار سنگین و نفس گیر شد و پیدا کردن مسیر هم برای شناگران سخت شده بود.
وی پس از کسب مقام نخست رد این مسابقات عنوان کرد: مسابقاتی در آبان ماه پیش رو است که به امید خدا دو نفر از این مسابقات برای رقابت های تایلند انتخاب می شوند. مسابقات تایلند به صورت جشنواره ای است. به احتمال زیاد دو نفر از طرف کمیته ملی المپیک به این مسابقات اعزام می شوند. البته امیدوارم که تعداد افراد اعزامی بیشتر باشد. این مسابقات به نظر سطح خوبی دارد. تلاش می کنم که در این رقابت ها نتایج خوبی کسب کنم.
وی درباره با نوع تمریناتش اضافه کرد: در حال حاضر زیر نظر عباسعلی کشتکار سرمربی تیم ملی تمرین می کنم. به دلیل عملی که داشتم نتوانستم در بازی های آسیایی اینچئون حاضر شوم. تمرینات من به صورت تخصصی در رشته های استقامتی شنا در استخر است. انشالله برای مسابقات جهانی مسافت کوتاه قطر انتخاب شوم. مسابقات انتخابی کشوری چند ماه دیگر برگزار می شود.
وی درباره شرایط شنای آب های آزاد ایران عنوان کرد: رکورد در مسابقات آب های آزاد از اهمیت بالایی برخوردار نیست و شرایط خود شناگر مهم است. امیدوارم سعی کنیم و به سطح مسابقات جهانی نزدیک شویم.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب