آغاز اردوی تمرینی تیم ملی واترپلو در ترکیه

تیم ملی واترپلو جوانان ایران که برای حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان ترکیه آماده می شود به منظور برگزاری یک دوره اردوی تمرینی و شرکت در مسابقات جهانی به استانبول سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران متشکل از ۱۳ ورزشکار و سه مربی ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه به وقت محلی وارد ترکیه شد. واترپلوئیست های ملی پوش ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان ترکیه ( ۱۱ الی ۱۹ مرداد) آماده می کنند اردوی تمرینی خود را پیش از شروع این مسابقات در استانبول برپا کردند.
ورزشکاران ایران پس از ورود به استانبول و یک استراحت مختصر از ساعت ۵عصر به وقت محلی نخستین مرحله تمرین خود را آغاز کردند.
مسابقات دوستانه بین المللی واترپلو نیز برای کسب آمادگی و هماهنگی هرچه بیشتر تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی جوانان جهان از دو روز دیگر آغاز می شود. تیم های امریکا، صربستان، کرواسی، ترکیه، پرو، روسیه و مصر نیز به همراه تیم ملی ایران در این مسابقات حضور دارند.
امیرحسین رهبر، امیرحسین کیهانی، امین قویدل، حامد کریمی، حمیدرضا مقدم، سهیل رستمیان، سیدسجاد ساویز، محمدمهدی حیدری، مسعود احمدی، عرشیا الماسی، آرش شریفی، رسول فیض آقایی و عرفان لشگری اعضای تیم ملی ایران هستند. لوتوس مولر، دانیال خاکبان و رضا مخیلفی به عنوان کادر فنی و حمید شب انگیز به عنوان سرپرست تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب