آغاز لیگ شنای نوجوانان خراسان رضوی و انتخابی مسابقات نخبگان ورزشی

رئیس هیات شنا خراسان رضوی گفت: سومین دوره مسابقات لیگ شنای نوجوانان خراسان رضوی از امروز جمعه در مجموعه آبی شهید هاشمی‌نژاد مشهد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجید مشتاق عشق با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها ٣٠ تیم باهم به رقابت می پردازند، ادامه داد: ٣۶٠ شناگر در رده‌های سنی ۸ و زیر ۸ سال ،۹ سال و۱۰ سال،۱۱ و ۱۲ سال و همچنین ۱۳و ۱۴ سال در ٢٩ رشته و پنج مرحله در این مسابقات شرکت دارند.

رییس هیأت شنا،شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با اشاره به مشارکت خوب شهرستان‌ها در این مسابقات، افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار و تایباد نیز شرکت کردند که این موضوع سبب افزایش سطح رقابت ورزشکاران شده است واز میان شناگران رده های سنی ۱۱ و۱۲ سال ۱۳ و۱۴ سال تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات شنای قهرمانی کشور نخبگان ورزشی که در آذر ماه سال جاری در مشهد برگزار میگردد انتخاب خواهند شد وتا مسابقات در اردوی متمرکز به تمرینات خود خواهند پرداخت وبا حمایت و برنامه‌ریزی های خوب امیدوارم مدالها خوش رنگی برای استان بدست آوریم.

مشتاق عشق اضافه کرد: اختتامیه مسابقات لیگ شنای نوجوانان پایان سال جاری برگزار و به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی، مدال و احکام و هدایای اهدا خواهد شد.
در آیین افتتاح این دوره از مسابقان فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به همراه علی آبادی نائب رییس فدراسیون شنا و زارعی معاونت ورزشی اداره کل حضور داشتند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب