آغاز مرحله دوم و پایانی لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۶ از فردا

مرحله دوم و پایانی مسابقات شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۶ بخش آقایان فردا (چهارشنبه) در استخر قهرمانی آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله دوم و پایانی مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۶ بخش آقایان از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود. این رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر به میزبانی استخر مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

مرحله نخست این رقابت‌ها دوشنبه(دوم بهمن ۱۳۹۶) با حضور ۸ تیم پیگیری و به پایان رسید. در مرحله نخست تیم شهرداری تبریز الف با ۹۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های نفت و نیروزی زمینی به ترتیب با ۶۰ و ۵۱ امتیاز دوم و سوم شدند.

کرمانشاه ، شهرداری تبریز الف، سازمان ورزش تبریز، مرکزی، شیراز ، نفت تهران ، گیلان و نیروزی زمینی ارتش تیم های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

هر مرحله از این مسابقات در چهار جلسه و سه رشته یک متر تخته ، سه متر تخته و سکو پیگیری شد که تعداد حرکات رقابت‌ها براساس قوانین مسابقات آزاد FINA (فقط ۱۴ سال و به بالا) است. ضمناً در هر رشته علاوه بر رده سنی ۱۴ سال و به بالا گروه سنی  ۱۲ و ۱۳ سال نیز می‌توانستند در مسابقات لیگ شرکت کنند.

 

جدول رده بندی تیمی مسابقات لیگ شیرجه باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۶ مرحله اول:

ردیف نام تیم امتیاز
۱ شهرداری تبریز – الف ۹۴٫۰۰
۲ نفت ۶۰٫۰۰
۳ نیروی زمینی ۵۱٫۰۰
۴ سازمان ورزش تبریز ۴۴٫۰۰
۵ کرمانشاه ۳۴٫۰۰
۶ شیراز ۷٫۰۰
۶ مرکزی ۷٫۰۰
۷  گیلان  ۰٫۰۰

 

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب