نتایج مرحله نخست سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو

مرحله نخست سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور هشتم الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در محل استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله نخست سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۰ ضمن تبعیت از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، از امروز(چهارشنبه) آغاز شد.

در دیدار نخست این مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه ۲۲ بر ۷ مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی  رسید. در ادامه دو تیم شهید نوفلاح و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود نوفلاح به پایان رسید.

در دومین روز این مسابقات ابتدا دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران به آب زدند که این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۶ به سود امیدیه به پایان رسید. در ادامه دانشگاه آزاد و رعد پدافند به مصاف هم رفتند که دانشگاه آزاد با نتیجه ۱۸ بر ۶ پیروز شد.

روز سوم رقابت های لیگ برتر با بازی پایاپای امیدیه مقابل رعد پدافند آغاز شد. امیدیه در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به پیروزی رسید. در دومین دیدار شهید نوفلاح حریف خود نفت و گاز گچسازان را با نتیجه ۲۳ بر ۷ از پیش  رو برداشت.

در نخستین دیدار چهارمین روز این رقابت ها ابتدا دو تیم شهید نوفلاح و رعد پدافند هوایی مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ به سود نوفلاح به پایان رسید. در ادامه تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه ۱۸ بر ۹ مقابل حریف خود نفت امیدیه پیروز شود.

در روز پایانی مرحله نخست این رقابت ها ابتدا دو تیم شهید نوفلاح و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب و پایاپای با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ مساوی به پایان رسید تا امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود. در آخرین دیدار نیز تیم رعد پدافند هوایی موفق شد با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ حریف خود نفت و گاز گچساران را از پیش رو بردارد.

این رقابت ها با حضور پنج تیم در دو مرحله مقدماتی و یک مرحله پایانی ( مجموعا ۳ دوره ) به صورت متمرکز برگزار می‌شود. مرحله نخست این مسابقات هشتم الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در محل استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی، استخر شهید نوفلاح، رعد پدافند هوایی، نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران تیم های حاضر در سی‌ یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۰ هستند.

 

نتایج مرحله اول مقدماتی مسابقات لیگ برتر واترپلو (سال ۱۴۰۰ – آقایان)

ردیف تیم تاریخ ساعت محل برگزاری
۱ نفت و گاز گچساران ۷ – ۲۲ دانشگاه آزاد ۱۴۰۰/۱۰/۸
چهارشنبه
۱۰:۰۰ استخر ۹دی (تهران)
۲ نفت امیدیه ۱۱ –  ۱۲ نوفلاح ۱۴۰۰/۱۰/۸
چهارشنبه
۱۱:۳۰ استخر ۹دی(تهران)
۳ نفت امیدیه ۲۰ – ۶ نفت و گاز گچساران ۱۴۰۰/۱۰/۹
پنجشنبه
۱۰:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۴ دانشگاه آزاد ۱۸ – ۶ رعد پدافند هوایی ۱۴۰۰/۱۰/۹
پنجشنبه
۱۱:۳۰ استخر ۹دی(تهران)
۵ رعد پدافند هوایی ۱۱ – ۱۲ نفت امیدیه ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
جمعه
۱۰:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۶ نفت و گازگچساران  ۷ –۲۳ نوفلاح ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
جمعه
۱۱:۳۰ استخر ۹دی(تهران)
۷ نوفلاح ۱۹ – ۱۲ رعد پدافند هوایی ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
شنبه
۱۰:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۸ نفت امیدیه ۹ – ۱۸ دانشگاه آزاد ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
شنبه
۱۱:۳۰ استخر ۹دی(تهران)
۹ دانشگاه آزاد ۱۱  – ۱۱ نوفلاح ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
یکشنبه
۱۰:۰۰ استخر ۹دی(تهران)
۱۰ رعدپدافندهوایی۱۹ – ۱۲تفت و گازگچساران ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
یکشنبه
۱۱:۳۰ استخر ۹دی(تهران)

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.