آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو

“رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو جمعه با انجام دو دیدار در گچساران و تهران آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله نیمه نهایی لیگ برتر واترپلو طبق برنامه جمعه (۱۱بهمن ماه) ساعت ۱۵ با رویاروی دو تیم نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران آغاز می شود.
نفت و گاز گچساران به عنوان تیم سوم گروه A به مرحله پلی آف وارد شد. در این مرحله این تیم مقابل چوکا به برتری دست یافت و حریف تیم نفت امیدیه صدرنشین گروه A شد. در جدول رده بندی گروه A نفت امیدیه با کسب پنج پیروزی در شش بازی مقام نخست را به دست آورد. در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی گچساران میزبان است. این تیم که در مرحله گروهی توفیق چندانی مقابل امیدیه نداشت انتظار دارد تا با ارائه یک بازی حساب شده در شهر خود برای دیدار برگشت هفته آینده در امیدیه پشتوانه ی مناسبی ذخیره کند.
امیرحسین صفابخش و امیر آذرخش داوران این دیدار هستند و مجید نقاشلو مسئولیت نظارت بر این مسابقه را بر عهده دارد.
در همین چارچوب و در بازی دیگر این مرحله دانشگاه آزاد و شهبازی زنجان یک فینال زودرس را در تهران برگزار می کنند. این دیدار از ساعت ۱۵ روز جمعه (۱۱ بهمن ماه) به میزبانی تیم دانشگاه آزاد برگزار می شود. دانشگاه آزاد که در مرحله پلی آف کار چندان سختی مقابل جوانان آینده ساز ایران نداشت باید به مصاف شهبازی زنجان صدرنشین بلامنازع گروه B برود. نماینده زنجان با پیروزی در تمامی ۱۲ بازی گروهی خود و به ثمر رساندن ۱۶۶ گل آمار خیره کننده ای به جای گذاشت. از طرف دیگر تیم پرقدرت دانشگاه آزاد قرار دارد. سابقه درخشان حضور این تیم در رقابت های لیگ برتر و بهره مندی از بازیکنان ملی پوش در ترکیب نوید یک بازی نزدیک و حساس را می دهد.
کار قضاوت این دیدار بر عهده مسعود رضوانی و حامد دایی تقی است و سیروس طاهریان به عنوان ناظر فدراسیون در محل برگزاری مسابقه حاضر می شود.

*برنامه مرحله نیمه نهایی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۲:
نفت و گاز گچساران – اول گروه A ( امیدیه )، جمعه ۱۱/۱۱ساعت ۱۵ در گچساران
دانشگاه آزاد تهران – اول گروه B ( زنجان )، جمعه ۱۱/۱۱ ساعت ۱۵ در تهران
اول گروه A ( امیدیه ) – نفت و گاز گچساران، جمعه ۱۱/۱۸ ساعت ۱۵ در امیدیه
اول گروه B ( زنجان ) – دانشگاه آزاد، جمعه ۱۱/۱۸ ساعت ۱۵ در زنجان

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب