آغاز مرحله پایانی لیگ برتر واترپلو از فردا + برنامه

مرحله پایانی سی‌ و دومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور از فردا (دوشنبه) به میزبانی استخر بین المللی 9 دی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله چهارم و پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با حضور ۶ تیم از فردا(دوشنبه) در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز می‌شود.

طبق برنامه ریزی کمیته فنی واترپلو از همین رو بر اساس جدول رده بندی دور مقدماتی این مسابقات تیم‌های شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران (تیم های اول و چهارم) و همچنین تیم های دانشگاه آزاد و نفت و گاز امیدیه (تیم های دوم و سوم) در دو دیدار رفت و برگشت باهم به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف فینالیست های سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور مشخص شود. همچنین تیم های رعد پدافند و نیروی زمینی ارتش نیز (روز سه‌شنبه دوم اسفند ۱۴۰۱) در یک دیدار برای جایگاهای پنجم و ششم جدول نهایی این دوره از مسابقات باهم به رقابت می پردازند.

 

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

جدول برنامه مرحله پایانی سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۱

 بازی  روز  تاریخ  ساعت بازی  کلاه آبی  نتیجه  کلاه سفید
۴۶ دوشنبه  اول اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰ نفت و گاز گچساران  شهید نوفلاح 
۴۷ دوشنبه  اول اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰ نفت و گاز امیدیه  دانشگاه آزاد 
۴۸ سه‌شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۹:۰۰ نیروی زمینی ارتش رعد پدافند 
۴۹ سه شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۴۵ شهید نوفلاح  نفت و گاز گچساران 
۵۰ سه شنبه  دوم اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰ دانشگاه آزاد  نفت و گاز امیدیه 
۵۱ پنج شنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰ دیدار رده بندی 
۵۲ پنجشنبه  چهارم اسفند ۱۴۰۱ ۱۶:۰۰ فینال 

 

 

برای مشاهده نتایج کامل مرحله سوم این مسابقات کلیک کنید. 

 

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.