آغاز مسابقات شنا مسافت بلند جام فجر پارسیان+ نتایج

مسابقات شنا مسافت بلند کشور (جام فجر پارسیان) رده سنی ۱۱-۱۴ سال از صبح امروز(چهارشنبه) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو فارس در خصوص آغاز رقابت های شنای مسافت بلند قهرمانی باشگاه های کشورجام فجر پارسیان افزود: این مسابقات با حضور بیش از۳۰۰شناگر در قالب ۳۳ تیم باشگاهی از ۱۳ استان سراسر کشور از امروز(چهارشنبه) به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

جهت مشاهده نتایج کامل روزنخست مسابقات جام فجر پارسیان کلیک کنید.

وی افزود: این مسابقات در بخش پسران و در ۳۳رشته در رده های سنی ١١-١٢ و ١٣ -١۴ سال و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.

کمال زاده همچنین با اشاره به برگزاری این رقابت ها در صبح روز چهارشنبه گفت:در رشته ۱۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۱-۱۲سال دانیال شفیعی از تیم هیات شنای رودهن به عنوان نخست دست یافت و امیرکیان حقیقت خواه و سید علیرضا ذوالنوری به ترتیب از تیم های شهید شوشتری خراسان رضوی و هتل آپارتمان کورش کرمانشاه به عناوین دوم و سوم این رشته دست یافتند.
وی همچنین از پایان مسابقات در رشته ۴۰۰ مترآزادرده ۱۳-۱۴سال خبرداد و گفت :در این رشته علی جعفری از مرکزی ،کیارش معتمدی از اصفهان الف و امیرحسن بابایی از بازرگانی مدنی زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
کمال زاده به نتایج رشته ۱۰۰متر قورباغه رده سنی ۱۳-۱۴سال اشاره کرد و گفت:در این رشته محمدمظاهری از اصفهان الف،عرفان مقدم از ایدکوپرس و معراج نوروه از شهید شوشتری خراسان رضوی اول تا سوم شدند.
وی افزود:در رشته ۲۰۰متر آزاد رده ۱۱-۱۲سال نیز امیرکیان حقیقت خواه از تیم شهید شوشتری خراسان رضوی به عنوان نخست دست یافت و محمد صالح عباسی از تیم استان مرکزی و ابوالفضل نوربخش از تیم مازندران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو فارس در ادامه با اشاره به نتایج رشته ۲۰۰مترمختلط انفرادی رده سنی ۱۱-۱۲سال گفت:در این رشته ،سید علی رضا ذو النوری از هتل آپارتمان کورش کرمانشاه،علی رشیدپوراز هتل آپارتمان کورش کرمانشاه و معین داوودی مقدم از هیات شنای کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی همچنین با اشاره به نتایج رشته ۲۰۰متر پروانه رده سنی ۱۳-۱۴سال گفت:در این رشته معراج نوروه از شهید شوشتری کرمانشاه،رضا صادقی از تیم گلستان و ارشیا پوررضا از اصفهان الف به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو فارس در ادامه با اشاره به حضور رییس و برخی از مدیران فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلودر این رقابت ها گفت:با توجه به حضور مربیان شنا از سراسرکشور در شیراز ،دوره بازآموزی مربیان شنای کشور نیز همزمان با این مسابقات با حضور مربیان تیم ملی شنای جمهوری اسلامی ایران فردا ،پنجشنبه برگزارمی شود.
وی همچنین از ارزیابی فنی شناگران در این رقابت ها توسط مربیان و اعضای کادرفنی تیم ملی خبردادو گفت:از شناگران برتر جهت حضور در اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب