آماده ترین ملی پوشان به اردوی برون مرزی اعزام می شوند

مربی تیم ملی واترپلو گفت: در پایان اردوی فعلی آماده ترین ملی پوشان به اردوی برون مرزی اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، کامبیز رخشانی مهر با اشاره به آغاز اردوی متمرکز تیم ملی از روز شنبه ٢۴ تیر ماه در تهران افزود: در این اردو ٢٢ واترپلوئیست که در اردوی متمرکز قبلی در سال ٩١ حضور داشتند به این اردو نیز دعوت شدند که طی آن افراد برتر به اردوی برون مرزی آینده تیم ملی بزرگسالان که در چارچوب برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور در بازیهای آسیایی امارات است، انتخاب و پس از اردوی مرداد ماه طبق برنامه ریزی انجام شده نفرات برتر اردوی متمرکز خود را زیر نظر کادر فنی ادامه خواهند داد.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از پایان اردوی اول در سال ٩١ به دلیل امتحانات دانشگاهها و مدارس، ملی پوشان تمرینات خود را طبق نظر کادر فنی در استانهای خود پیگیری کردند که آمادگی فعلی و نسبی آنها به میزان تمرینات در استانهای خود باز می گردد.

ملی پوش اسبق تیم ملی در پایان خاطر نشان شد: پس از پایان اردوی برون مرزی ملی پوشان در باشگاههای خود رقابتهای لیگ را آغاز می کنند و کادر فنی نیز با دقت بیست و دومین دوره لیگ برتر را پیگیری می کند تا در صورت آمادگی با نظر رومان پلاچیک سرمربی و سایر اعضای کادر فنی افراد آماده در لیگ به اردوهای آتی تیم ملی دعوت شوند.

گفتنی است تیم ملی واترپلو بزرگسالان کشورمان آبان ماه جاری در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر دبی امارات برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

image_printپرینت مطلب