آیین نامه اجرایی شانزدهمین دوره لیگ شنا – ۱۳۹۷

آئین نامه اجرایی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور 1397 با عنوان جام خلیج فارس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فدراسیون شنا در نظر دارد مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۷ را با عنوان جام خلیج فارس از آذر ماه سال جاری آغاز کند، در همین راستا آئین نامه اجرایی شانزدهمین دوره  از مسابقات باشگاه‌های کشور اعلام شد.

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در اولین جلسه هماهنگی مدیران و نمایندگان باشگاه‌های شنا در روز شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷  در محل فدراسیون شنا، بدینوسیله موارد ذیل به منظور برگزاری مطلوب‌تر مسابقات مذکور اعلام شد:

  • به جهت شرایط اقتصادی موجود و لزوم صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اسکان و سایر موارد با نظر مساعد نمایندگان باشگاه‌ها مراحل برگزاری مسابقات از ۴ مرحله به ۳ مرحله تقلیل یافت.
  • برنامه‌زمانبندی مراحل۳ گانه شانزدهمین دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور به شرح جدول زیر تعیین گردید.
مراحل مسابقات ایام برگزاری تاریخ برگزاری
مرحله اول پنجشنبه جمعه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷
مرحله دوم پنجشنبه جمعه ۴ و ۵  بهمن ماه ۱۳۹۷
مرحله سوم پنجشنبه جمعه   ۲ و۳   اسفند ماه ۱۳۹۷

 

۲- مفاد آئین‌نامه اجرایی مسابقات شنای باشگاه‌های کشور (به پیوست موجود می‌باشد) لازم الاجرا می‌باشد.

۳- کلیه شناگران، عوامل اجرایی و فنی تیم‌ها بدون کارت شناسایی (ID کارت) حق تردد در محوطه استخر مسابقات را نخواهند داشت.

  • مهلت قانونی واریز حداقل ۵۰% از مبلغ کل حق مشارکت تیم‌ها (مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد میلیون ریال) تا پایان وقت اداری روز جهارشنبه ۹۷/۹/۱۴ به حساب جاری ۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ و شماره شبا ۷۵۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۷۶۱۱۳۱۰۰۰ IR بانک ملی بنام درآمدی فدراسیون شنا تعیین گردید.

۵- بکارگیری ورزشکاران وظیفه بالای ۱۸ سال تمام، فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت توسط باشگاه‌ها مجاز نمی‌باشد. همچنین دارندگان برگ اعزام به خدمت، معافیت تحصیلی یا معافیت موقت صرفاً با اجازه کتبی فعالیت ورزشی از سازمان وظیفه عمومی امکان پذیر است؛ لذا باشگاه‌ها نسبت به رعایت بخشنامه ستادکل نیروهای مسلح دقت لازم را معمول دارند. بدیهی است مسئولیت این امر بعهده باشگاه‌ها خواهد بود.

۶- بمنظور ارتقاء سطح کیفی و افزایش رقابت بین شناگران پیشنهاد گردید ارنج شناگران را  برمبنای رشته‌های تخصصی آنها تنظیم نمایند.

۷- باشگاه‌ها موظف گردیدند حداکثر تا یک هفته قبل از شروع مرحله اول (تا مورخ ۹۷/۹/۱۴) نسبت به معرفی اعضاء تیم (حداقل ۱۰ نفر شناگر) همراه با مدارک و ارائه قراردادهای تکمیل شده اقدام نمایند. ضمناً مدارک بطریق ارسال فایل الکترونیکی (اسکن مدارک) به آدرس الکترونیکی فدراسیون info@irsf.ir  اقدام نمایند.

۸- قرارداداعضاء تیم باید در چهارنسخه تنظیم و سپس در دفتر هیأت شنای استان مربوطه به ثبت برسد. لازم بذکر است قراردادها پس از تأیید کمیته فنی شنا اعتبار لازم را پیدا خواهد کرد. ضمناً قرارداد سفید و بدون درج مبلغ از وجاهت قانونی برخوردار نخواهد بود.

۹- مسابقات طبق استارت لیست‌ها در دو نوبت صبح (رأس ساعت ۱۰) و عصر (رأس ساعت ۱۶) طبق برنامه پیوستی در ساعت مقرر برگزار می‌گردد؛ لذا مسئولیت هدایت شناگران به واحد هماهنگی بعهده مربیان تیم‌ها خواهد بود.

۱۰- زمان ارسال برگه ارنج تیم‌ها در هر مرحله حداکثر ۴ روز کاری قبل از شروع مسابقات می‌باشد. ارسال بعد از تاریخ مقرر مورد تأیید نبوده و تیم مذکور از حضور در آن مرحله حذف می‌گردد.

۱۱- تحویل مکتوب ترکیب مسابقات تیمی حداکثر تا یک ساعت قبل از شروع مسابقات روزانه (صبح تا قبل از ساعت ۹ – عصر تا قبل از ساعت ۱۵) به میز منشی الزامی است.

۱۲- ورود تیم‌ها در استخر مسابقات در شیفت صبح از ساعت ۸ و در شیفت عصر از ساعت ۱۵ امکان پذیر می‌باشد. ضمناً برای گرم‌کردن شناگران، تیم‌ها می‌توانند از ساعت تعیین شده فوق تا ۱۵ دقیقه قبل از شروع مسابقات از استخر استفاده کنند.

۱۴- تیم‌ها باید با لباس فرم یک شکل در محل مسابقات تردد نمایند. شناگران نیز می‌بایست از لباس شنا (کلاه و مایو) مناسب بدون حک پرچم کشورهای خارجی استفاده نمایند. درصورت عدم رعایت پوشش مناسب و هرگونه خالکوبی قابل رویت در قسمت هماهنگی از حضور شناگر در مسابقه جلوگیری خواهد شد. بی‌تردید رعایت موارد انضباطی و اخلاقی شناگران بعهده سرمربی و سرپرست تیم خواهد بود. قبلاً از حُسن همکاری حضرتعالی در هرچه مطلوب‌تر شدن مسابقات قدردانی می‌گردد.

برای دریافت آیین نامه اجرایی شانزدهمین دوره لیگ شنا سال ۱۳۹۷ در قالب فایل پی دی اف کلیک کنید.

 

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.