ابوترابی‌فرد: فدراسیون شنا در مسیر قهرمانی قرار دارد

نایب رئیس مجلس در دیدار با اعضای هیات رئیسه فدراسیون شنا در خصوص پیگیری مسائل بودجه ای، پرداخت حق تبلیغات از سوی بانک دی و ترخیص تجهیزات شنا از گمرک قول مساعدت داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه هیأت رئیسه فدراسیون شنا صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ بهمن ماه)  در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در این دیدار یکی از نکات برجسته مدیریت این فدراسیون را ویژگی های اخلاقی ریاست آن دانست و گفت: فدراسیون شنا اهمیت ویژه ای برای پیشکسوتان این رشته ورزشی قائل است و تقریبا هیچ حاشیه و مسائل جانبی در این فدراسیون وجود ندارد که این مسأله حاکی وجود دانش و تخصص ورزشی مدیران آن است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، کسب جایگاه سیزدهم قاره آسیا از سوی فدراسیون شنا را مورد تقدیر قرار داد و عنوان کرد: واترپلو، شنای همگانی و شیرجه تا کنون توانسته است از جایگاه خوبی در رقابت های جهانی برخوردار شود و کسب مقام ششم بین ۱۶ تیم در مسابقات شیرجه قابل قدردانی است.

وی افزود: همچنین کسب رتبه دوم بین فدراسیون های کشور که از طریق وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون شنا اعطا شده است حکایت از بهره برداری به موقع و صحیح این فدراسیون از موقعیت های خود دارد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در ادامه با تأکید بر اینکه فدراسیون شنا باید افقی ۴ساله برای خود ترسیم کند، یادآور شد: مسیری که قرار است این فدراسیون طی کند باید هدف گذاری شده و برای آن نقشه راهی ترسیم شود که طبق آن بتواند به جایگاهی که مد نظر قرار دارد برسد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس نهم در خصوص از دست دادن پست های بین‌المللی ورزشی به دلیل تغییر مدیریت ها، بیان داشت: در این خصوص با وزیر ورزش مکاتباتی صورت خواهیم داد تا تدبیری اندیشیده شود که با تغییر مدیریت ها، پست های بین‌المللی افراد دچار خدشه نشود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت های خود درباره مسائل بودجه‌ای فدراسیون شنا اظهار کرد: موضوع بودجه ای که قرار بوده از طریق وزارت ورزش به فدراسیون شنا داده شود، قابل پیگیری بوده و کالاهای اهدایی فدراسیون جهانی شنا که مدت یک سال است در گمرک ایران بلاتکلیف مانده نیز پیگیری می شود.

201602105573929076_Orig

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.