احمدرضا جلالی: در بازی های آسیایی می توانیم در ماده های تیمی فینالیست شویم

شناگر تیم ملی در مورد حضور در بازی های آسیایی (اینچون) کره گفت: با توجه به زمان کوتاهی که به بازی های آسیایی باقی مانده است اگر سخت تمرین کنیم می توانیم در ماده های تیمی فینالیست شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ احمدرضا جلالی شناگر شیرازی تیم ملی با اشاره به تمرینات هماهنگ اردوی تیم ملی گفت: سه هفته از آغاز تمرینات هماهنگ اردوی تیم ملی می گذرد و انگیزه دوباره به شناگران برگشته است. در حال حاضر تمرینات هوازی را انجام می دهیم و امیدوارم که برنامه های تمرینی و اردوهای تیم ملی ادامه دار باشد.

جلالی در ادامه افزود: انتخاب سرمربی برای تیم ملی شنا بهترین تصمیمی بود که مسئولان فدراسیون می توانستند برای شنا بگیرند. عباسعلی کشتکار علم بالایی دارد. نزدیک به ۱۲ سال مربی من بوده و تمام موفقیت هایی که در شنا به دست آوردم حاصل زحمات ایشان بوده است.
وی در مورد برنامه های تیم ملی شنا یادآور شد: با حضور سرمربی در تیم ملی و برپایی اردوی تمرینی می توانیم به روزهای خوب شنا برگردیم البته این هم مستلزم متداوم بودن برنامه های تمرینی و اردوهای تیم ملی است. اگر فقط بخواهیم برای شرکت در یک رقابت خاص تمرین کنیم و بعد آن را رها کنیم نمی توانیم به موفقیت شنا امیدوار باشیم.

شناگر مختلط رو ایران ادامه داد: در تمرینات شنا نباید هیچ گونه وقفه ای ایجاد شود. در حال حاضر تمریناتمان را برای حضور در بازی های آسیایی دنبال می کنیم. درست است که فرصت کوتاهی باقی مانده است اما اگر سخت تمرین کنیم در ماده های تیمی می توانیم به فینال راه پیدا کینم. شناگران پس از پایان هر رقابتی باید از نظر روحی و جسمی حفظ شوند تا بتوانند با انگیزه بالاتری تمریناتشان را انجام دهند.

وی موفقیت شنا را در گرو برنامه ریزی بلند مدت مطرح کرد و گفت: اگر می خواهیم شنا موفق شود باید از برنامه های سرمربی تیم ملی حمایت شود. اردوهای متداوم و بلند مدت برگزار شود تا شناگران بتوانند در رقابت های مختلف شرکت کنند و سطح آمادگی خود را بالا ببرند. متاسفانه مدت هاست که رکورد های ملی کمتر جابجا می شوند و حتی در بعضی رشته ها شناگران به رکورد ها نزدیک هم نمی شوند. امیدوارم با مدیریت خوب محسن رضوانی و حمایتی که از تیم ملی شنا انجام میدهد بتوانیم تمامی ناکامی های شنا را جبران کنیم.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب