احمدی: از واترپلو حمایت ویژه خواهیم کرد

مدیرکل روابط عمومی در بازدید از تمرینات تیم ملی واترپلو گفت: وزارت ورزش و جوانان از رشته‌های مستعد مدال‌آوری از جمله واترپلو حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز(شنبه) کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش، فرید فتاحیان مدیر روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک و سید علیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک با حضور در استخر چهار فصل مجموعه ورزشی انقلاب از تمرینات تیم ملی واترپلو ایران بازدید کردند.

در ابتدا وحید رضایی مربی تیم از روند آماده سازی و برنامه های پیش رو ملی پوشان واترپلو گزارشی ارائه کرد.

در ادامه کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با ابراز خوشنودی از آغاز اردوی تیم ملی واترپلو گفت: رشته واترپلو یکی از مهم‌ترین رشته‌های تیمی است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان هم نگاه ویژه‌ای به آن دارند.

احمدی با اشاره درخشش تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی جاکارتا و کسب مدال برنز این رشته پس از ۴۴ سال گفت: با مدیریت رضوانی شاهد پیشرفت چشم گیر در این رشته بودیم. موفقیت تاریخی تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی نقطعه عطفی در این رشته بود و اطمینان داریم این روند با کسب موفقیت‌های بیشتر ادامه خواهد داشت.

کاوه احمدی در پایان با آرزوی ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در جهان گفت: وزارت ورزش از رشته‌های مستعد مدال‌آوری از جمله واترپلو حمایت می‌کند و با تکیه بر پتانسیل ورزشکاران این رشته و پیگیری برنامه‌های مدون فدراسیون شاهد درخشش این تیم در عرصه‌های بین‌المللی خواهیم بود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب