اختصاص بیست هزار دوز واکسن کوید ۱۹ به جامعه ورزش کشور

با درخواست مقام عالی ورزارت ورزش و جوانان و موافقت وزیر بهداشت، بیست هزار دوز واکسن کوید نوزده به جامعه ورزش کشور تخصیص یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان طی‌ نامه‌ای خطاب به مسعود نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش عالی، از وی خواست تا نسبت به تخصیص بیست هزار دوز واکسن کوید ۱۹ ویژه قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان و عوامل اجرایی کلیه فدراسیونها ورزشی اقدام شود که این درخواست مورد تایید قرار گرفته و مقرر شد تا طی دو ماه آینده نسبت به واکسیناسیون جامعه فعال در ورزش کشور اقدامات لازم صورت گیرد.

محسن رضوانی ریاست فدراسیون شنا نیز با ابراز خرسندی از امضا این تفاهم نامه مهم بین وزارتخانه‌های بهداشت و ورزش و جوانان، اظهار امیدواری کرد که با اجرائی شدن واکسیناسیون جامعه ورزش، زمینه‌ی فعالیت همه جانبه دست اندرکاران ورزش کشور فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو و واکسیناسیون کلیه اعضای کاروان اعزامی ایران به این رقابت‎ها، اظهار داشت: امیدوارم ملی پوشان اعزامی ایران به بازیهای المپیک توکیو بتوانند به موفقیت های ارزنده ای در این بازیها دست یابند و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزشی میهن اسلامی بیفزایند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب