ادامه تمرینات نسیمی شاد پیش از اعزام به ریو در مشهد

آریا نسیمی شاد تنها نماینده شنای ایران در المپیک ریو 2016، آخرین روزهای تمرین خود پیش از اعزام به ریو را در شهر خودش مشهد سپری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کاروان المپیک ایران در ورزش‌های آبی امسال یک نماینده دارد. آریا نسیمی شاد شناگر جوان مشهدی برای ایران در سی و یکمین دوره المپیک تابستانی به آب می‌زند. آریا که عنوان جوانترین عضو کاروان ورزشی ایران در معتبرترین تورنومنت ورزشی جهان را بر دوش می‌کشد در فاصله چهار روز مانده به اعزام، تمریناتش را در شهر خود دنبال می‌کند.

نسیمی شاد که پس از اعلام نامش توسط فدراسیون جهانی شنا در استخر ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی تهران زیر نظر خشایار حضرتی شنا می‌کرد پس از چند جلسه تمرین به تشخیص کادر فنی به مشهد رفت تا ضمن پیگیری تمرینات محیای سفر به ریو شود. آریا همراه با کاروان ورزشی ایران رأس ساعت ۵:۰۰ صبح روز چهارشنبیه (۱۳ مرداد ۱۳۹۵) تهران را به مقصد ریو ترک می‌کند.

پیش از این سفر، او روزانه یک جلسه تمرین داخل آب و جلسه تمرینی بیرون از آب مثل کشش، شکم و کمر و… در برنامه دارد. نسیمی شاد تا روز دوشنبه (۱۱ مرداد ۱۳۹۵) این برنامه را ادامه می‌دهد و با سفر به تهران آخرین جلسه تمرینی خود را در استخر ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می‌کند.

آریا نسیمی شاد که نماینده شنای ایران در ماده ۲۰۰ متر قورباغه است، ظهر روز سه‌شنبه (۱۹ مرداد ۱۳۹۵) در این ماده مسابقه خواهد داد. پنج‌شنبه (۲۱ مرداد ۱۳۹۵) هم زمان بازگشت این شناگر جوان به کشور اعلام شده است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب