ارشیا الماسی: هنوز مدالی گردن ما انداخته نشده و مسابقات ادامه دارد/ خوشحالم طلسم شکنی شد

ملی‌پوش واترپلوی ایران پس از پیروزی بر حریف دیرینه ایران و طلسم شکنی در برد قزاقستان گفت: تنها موفقیت امروز ما برد قزاق بوده ولی مسابقات ادامه دارد. فعلا هیچ مدالی گردن ما انداخته نشده است و باید برای ادامه مسابقات آماده باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ارشیا الماسی ملی‌پوش و لژیونر واترپلوی ایران پس از پیروزی بر قزاقستان اظهار کرد: ما کلا هدفمان در این مسابقات این است که مقابل هر تیمی توانایی خودمان را نشان دهیم. درباره تیم قزاق هم آنالیز خوبی داشتیم و برنامه این بود که با برد این تیم سرگروه شویم تا در ادامه بازی های راحت تری داشته باشیم.

وی افزود: برای هر چیزی تلاش و زحمت بکشید، نتیجه میگیرید. این برد نتیجه تمام لحظاتی بود که همه از خانواده دور بودیم و از کار و تفریخ زدیم تا تمرین کنیم. همه برای موفقیت تیم تلاش کردند. ما با گوش دادن حرف مربیان توانستیم قزاق را ببریم. این یک طلسمی بود که چندین سال ایران نتوانسته بود قزاقستان را ببرد. خداراشکر این نسل از بازیکنان توانستند این طلسم را بشکند. امیدوارم این راه ادامه دار باشد و هر نسل بهتر از این کار کند و همیشه ایران مقابل تیم های قوی خوب کار کند.

ملی‌پوش واترپلوی ایران درباره ثانیه‌های پایانی این مسابقه نیز خاطرنشان کرد: ثانیه های پایانی احساسات بر آدم غلبه می کند. من سه اخراجه شدم و در ثانیه های پایانی روی نیمکت بودم و سعی می کردم با صدای بلند به بازیکنان کمک کنم. این احساسات هم باید کنترل می شد که جو تیم بهم نخورد. گل دو ثانیه پایانی قشنگ‌ترین صحنه ای بود که بعد از پنح سال برای ایران اتفاق افتاد. این لحظه برای هر ورزشکار حرفه‌ای جذاب و فراموش ناشدنی است.

الماسی در پایان گفت: درباره ادامه مسابقات هم باید بگویم در حال حاضر هیچ رتبه ای در آسیا نداریم و تنها موفقیت امروز ما برد قزاق بوده ولی مسابقات ادامه دارد. فعلا هیچ مدالی گردن ما انداخته نشده است. فردا با تایلند میزبان مسابقه داریم. این مسابقه هم مهم است. با برد بازی فردا سرگروه می شویم. در نیمه نهایی و فینال باید سطح فنی خود را نشان دهیم. امیدوارم بهترین نتیجه اتفاق بیفتد و بتوانیم بهتریم رنک آسیا را بگیریم و با مدال خوشرنگ باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب