از احمد یاقوتی و تیم ملی واترپلوی ایران تجلیل شد

مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۹۳ ورزش کشور با تقدیر از مدال آوران آسیایی و جهانی ۲۵ رشته ورزشی توسط رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبری وزارت ورزش و جوانان،‌ آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال ۹۳ ورزش کشور، صبح دیروز (سه شنبه) در سالن اجلاس سران و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

در این مراسم یکی از قهرمانان به نمایندگی از سایر ورزشکارانی که در سال ۹۳، مدال جهانی و آسیایی کسب کرده بودند، به همراه رئیس فدراسیون مدال خود را از دست رئیس جمهور، رئیس دفتر وی و وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

در این آیین از فدراسیون های انجمن های ورزشی، اسکیت، بدنسازی و پرورش اندام، بسکتبال، بولینگ و بیلیارد، تکواندو، جانبازان و معلولان، جودو، دوومیدانی، دوچرخه سواری، شنا، شمشیربازی، شطرنج، ناشنوایان، نابینایان و کم بینایان، ورزش های رزمی، فوتبال، قایقرانی، کاراته، کشتی، کبدی، کوهنوردی، وزنه برداری، هاکی و والیبال تقدیر بعمل آمد.

به نمایندگی از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو احمد یاقوتی (نایب رئیس) همراه با سجاد عبدی دروازه بان تیم ملی واترپلو در این مراسم حضور داشتند. تیم ملی واترپلوی بزرگسالان ایران در سال ۹۳ توانسته بود مقام دوم مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا را کسب کند.

image47772

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب