از اردوی تیم ملی واترپلو در صربستان چه خبر؟

تیم ملی واترپلوی ایران برای آمادکی شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا، تمرینات خود را در صربستان مهد واترپلوی جهان ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملى واترپلوى بزرگسالان با ترکیب ١۶ بازیکن، چیریچ (سرمربى)، وحید رضایی (مربى) و سیروس طاهریان (سرپرست) در ساعت ٢ بامداد روز چهارشنبه مورخ ٣٠ شهریور ١٣٩۵ فرودگاه امام خمینى تهران را به مقصد استانبول و از آنجا به سمت بلگراد ترک کرد.

تیم ملی پس از رسیدن به فرودگاه بلگراد و تحویل گرفتن چمدان ها، با یک اتوبوس به سمت شهر نو وى ساد با فاصله زمانى یک ساعت و سى دقیقه حرکت کرد تا بازیکنان در هتلى که از قبل هماهنگ شده بود اقامت کنند. پس از صرف ناهار و یک استراحت نسبتأ خوب در ساعت ٧ بعدازظهر همان روز اولین جلسه تمرین با نواختن صداى سوت مربیان رسماً آغاز شد.

در این جلسه ابتدا کار در بیرون از آب با حرکات نرمشى آغاز شد و سپس در آب، شنا و انجام حرکات تکنیکی و انفرادى و سپس حرکات و تاکتیک هاى گروهى در دستور کار قرار گرفت.

پس از پایان تمرین و صرف شام در حدود یک ساعت، فیلم بازی هاى انجام شده تیم ملى در تورنمت قبلى در کشور گرجستان براى بازیکنان به نمایش گذاشته شد تا بچه ها آخرین تاکتیک ها و حرکات گروهى را، چه در حمله و چه در دفاع ، با دیدن نقاط قوت و ضعف خود را یکبار دیگر مرور کنند.

در صبح روز پنج شنبه و اولین صبح روز پائیز ۱۳۹۵ نیز تمرینات دنبال شد. در ابتدا کار با نرمش و بدنسازى آغاز و در ادامه پس از گرم کردن در داخل آب افراد به سه گروه تقسیم و هر گروه با توجه به نوع وظایفى که چیریچ به عهده آنان گذاشته بود به تمرین پرداختند.

در بعد از ظهر هم طبق توافق و برنامه از قبل تعیین شده با تیم باشگاهی وُیوُدینا یک بازى تمرینى انجام شد که در این بازى مربیان به ارزیابى تیم ها و بازیکنان خود پرداختند و بر خلاف یک دیدار رسمی مربیان دو تیم سعی کردند تا ترکیب های مختلف خود را امتحان کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب