از تمرینات ملی پوشان ایران در یونان چه خبر؟

تیم ملی واترپلوی ایران در شهر یونان زیر نظر کادر فنی تیم سخت مشغول پیگیری تمرینات و بازی های دوستانه هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان واترپلو ایران با ترکیب ۱۶ بازیکن طبق برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور یونان حضور دارند. تیم ایران که برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی هانگژو چین در حال پیگیری تمرینات مستمر خود است، در ابتدا با پیوستن الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی خود به جمع کادر فنی در کشور یونان تمرینات خود را آغاز کرد.

واترپلوئیست های ایران از روز دوم حضور خود در کشور یونان در دو نوبت صبح و عصر راهی کمپ تمرینی پیش بینی شده در این اردو تدرکاتی می‌شوند و پس از گرم کردن به تمرینات تخصصی زیر نظر نظر الکساندر چیریچ سرمربی، وحید رضایی مربی، امیر عباس اکبرنژاد مربی آنالیز و دروازبانان تیم و نادر غفوری سرپرست تیم می‌پردازند و در ادامه طبق برنامه ریزی انجام شده هر روز دو دیدار دوستانه برگزار می‌کنند.

در این اردو با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم های باشگاهی این کشور روند آمادگی بازیکنان تیم از نظر کادرفنی قابل قبول است و بازیکنان به آمادگی و هماهنگی نسبی رسیده اند. علاوه بر باشگاه های مختلف یونان، تیم باشگاهی انکا استانبول که چندی پیش میزبان واترپلوئیست های ایران برای برگزاری اردو مشترک در ترکیه بود نیز با سفر به کشور یونان در اردوی تدارکاتی به سر می‌برد که مردان واترپلو ایران با این تیم نیز دیدار دوستانه ای برگزار کردند.

 

 

 

اسامی بازیکنان اعزامی به اردو تدارکاتی یونان: 

١-حامد خانبانان
٢-امیرحسین کیهانى
٣-محمد جواد عباسى
۴-سهیل رستمیان
۵-پیمان اسدى
۶-امین قویدل
٧-ارشیا الماسى
٨-امیرحسین رهبر
٩-مهدى یزدانخواه
١٠-خشایار ضیاالدینى
١١-علیرضا مهرى
١٢-امید آقایى
١٣-فربد صبورى
١۴-امیرحسین اعرابى
١۵-امیرعطا خزایى
١۶-علیرضا رضایى

 

کادر فنی تیم: 

الکساندر چیریچ
وحید رضایی 
نادر غفوری 
امیر عباس اکبرنژاد

 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب