از شناگران خراسان رضوی تجلیل شد

مراسم تجلیل از شناگران خراسان رضوی در عرصه های استانی، کشوری و بین المللی با حضور مسئولین استانی روز گذشته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسون شنا شیرجه و واترپلو؛ مجید مشتاق سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از مربیان، قهرمانان و شناگران خراسان‌رضوی در تالار نور اظهار کرد: خوشبختانه تیم‌های شنا و واترپلوی استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردارند و این مسئله در کنار قهرمانی استانی و کشوری به بهبود رکورد در کشور نیز منجر شده است.
وی با بیان این مطلب که تیم شنای دختران استان در سال گذشته قهرمان مسافت کوتاه در کشور شد، تصریح کرد: این تیم در مسافت بلند شنای کشور نیز به مقام دوم دست یافت.
مشتاق ادامه داد: در صورت برگزاری مسابقات لیگ برتر شنا در کشور می‌توانیم تیم شنای دختران استان را برای شرکت در آن آماده کنیم و علاوه بر این با تشکیل تیم ملی شنای دختران می‌توانیم از این طریق میزبانی مسابقات کشورهای اسلامی را به دست آوریم.
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان‌رضوی با بیان اینکه تیم شنای پسران استان در دو مسافت بلند و کوتاه در کنار جابه‌جایی رکورد قهرمان کشور شدند، افزود: اعضای تیم شنای دختران و پسران در کنار تیم واترپلوی استان در یک استخر کوچک و با امکانات سخت‌افزاری نامناسب تمرین می‌کنند اما در مسابقات مختلف داخلی و خارجی مقام‌های خوبی کسب می‌کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجموع جابه‌جایی رکورد شنای تیم‌های استان ۱۴ بار است، اضافه کرد: محسن مهمان‌نواز و آریا نسیمی ‌شاد در تیم نوجوانان موفق به دریافت مدال طلا مسابقات برگزار شده در دوبی طی سال گذشته شدند.
وی تصریح کرد: آریا نصیری‌شاد نه تنها در ۱۰۰ متر قورباغه رکورد زده، بلکه در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای نخبه تیم ملی در اردوی مجارستان در حال تمرین بوده و تلاش می‌کنیم وی را برای مسابقاتی که چهار سال آینده در ترکیه برگزار می‌شود آماده کنیم.
مشتاق با اشاره به این مطلب که در مسابقاتی که طی سال گذشته در ترکیه برگزار شد هفت نفر از ۹ نفر اعضای تیم ملی که از خراسان‌رضوی هستند مقام‌های خوبی کسب کردند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم با کمک مدیرکل ورزش و جوانان استان در کنار بهبود امکانات سخت‌افزاری شنای استان، حضور ورزشکاران نوجوان و جوان استان را در مسابقات برون‌مرزی بیشتر فراهم کنیم.
در ادامه این مراسم کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر و قدردانی از هیات شنا و شناگران این هیات به جهت درخشش در مسابقات استانی و عرصه های بین المللی گفت: امیدوارم در سالی که در پیش داریم هیات شنا همچون گذشته با تلاش بیشتر و معرفی شناگران با استعداد و جویای نام همچون گذشته شاهد مقام آوری های آنان باشیم.
در پایان این مراسم از ۷۴ نفر از مربیان، شناگران دختر و پسر و نیز واترپلو تجلیل و از زحماتت آنان قدردانی شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب