اسامی قبول شدگان تست مربیگری درجه ۳ شنا آقایان

کمیته آموزش فدراسیون اسامی قبول شدگان تست ورودی چهار شنا مربیگری درجه ۳ آقایان که روز گذشته(یکشنبه) برگزار شد را اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون اسامی قبول شدگان تست ورودی مربیگری درجه ۳ شنا ویژه آقایان که روز گذشته(یکشنبه)  زیر نظر فدراسیون شنا برگزار شد را اعلام کرد. بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که نام آن ها در  ذیل درج شده است جهت ثبت نام نهایی خود می‌بایست نسبت به بارگذاری مدارک و پرداخت الکترونیکی مبلغ شهریه (مبلغ ۵/۵۰۰/۰۰۰ ریال) در بخش ثبت نام دوره های آموزشی از طریق آدرس سایت فدراسیون (irsf.ir) از تاریخ سوم الی پنجم تیر ۱۳۹۸  اقدام کنند. لازم بذکر است اسامی اعلام شده درلیست باید در کلاس مربوط به مدرس خود(حمید نادرنژاد) ثبت نام نمایند.

ضمناً دوره عملی مربیگری درجه ۳ شنا از روز چهارشنبه مورخ (پنجم تیر ۱۳۹۸) شروع و هر روز از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ (روزهای زوج) و از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ (روزهای فرد) در استخر۹دی مجموعه شیرودی برگزار و تاریخ اتمام دوره عملی یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ است.

ثبت نام در سامانه الکترونیکی فدراسیون فقط در فرصت زمانی فوق قابل انجام خواهد بود و در صورت عدم ثبت نام قادر به شرکت در دوره مربیگری نخواهند بود.

 

لیست قبول شدگان آزمون اولیه ۴شنا  روز یکشنبه ۲تیر۹۸ – استخر ۹دی

 مدرس کلاس: آقای حمید نادرنژاد 

ردیف نام و نام خانوادگی ردیف نام و نام خانوادگی
۱ روزبه زند ۲ مرتضی یارمحمدی
۳ امیرحسین شهیدی ۴ علی شفا شریعت پناهی
۵ رشید شاهوردی ۶ علیرضا اردلانی مقدم
۷ امیرصالح سیفی ۸ مازیار کریمی
۹ وحید غفوری کوهسار ۱۰ ابوالفضل فیضی
۱۱ محمد حسین وند ۱۲ شایان علیا
۱۳ مجید طاهری کنجین ۱۴ سیدمرتضی فدایی
۱۵ حمیدرضا قانونی ۱۶ امین شیخ علی
۱۷ ناصر نوری ۱۸ میلاد مهین پور
۱۹ مهدی مشهور ۲۰ رضا نجفی
۲۱ احمد عسگری ۲۲ آرمین حسینی
۲۳ محسن حصریان ۲۴ مهدی یوسفی
۲۵ مهدی غفاری ۲۶ مهدی محمودی
۲۷ علی ملاکاظمی ۲۸ ماهان ملک زاده
۲۹ امیریارجانلی ۳۰ ناصر بهالگردی
۳۱ کسری یزدان پناه ۳۲ سجاد فلاح یکتا
۳۳ دانیال صفرخانی ۳۴ مسعود فرهی آشتیانی
۳۵ حمیدرضا غفوری دائمی آزمون گیرنده : حمید نادرنژاد

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.