اسامی پذیرفته شدگان اولین دوره کلاس بازآموزی مربیان واترپلو اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نخستین دوره کلاس بازآموزی مربیگری واترپلو ویژه مربیان رده های سنی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، از سوی کمیته آموزش اسامی پذیرفته شدگان اولین دوره کلاس بازآموزی مربیگری واترپلو که به مدت سه روز و در محل سالن اجتماعات دفتر امورمشترک فدراسیونهای ورزشی و ویژه مربیان رده های سنی برگزار شده بود، اعلام شد.

اسامی این نفرات به تفکیک استان ها به شرح زیر است:
مهدی پنام تاش، رضا اجاق، دانیال خاکبان، امیر همراهی و سید احسان حسینی از استان تهران، محمد صید یمرادی از استان کردستان،امیرعلی منیری زاد و مسعود میراب توپچی از آذربایجان شرقی، علی پور مقبلان از استان کرمانشاه، ایمان بارون زاده و اسد ا… بهمنی از کهکیلویه و بویراحمر، فرزاد کنعانی زادگان، علی صالح نژاد و رضا مخیلفی از استان خوزستان، علیرضا خلیفه سلطان از استان اصفهان، امیر کوهروخی، امیر رضا حامد برادران و محسن تیموری از استان خراسان و محمد نجفی از استان زنجان.

شایان ذکر است پذیرفته شدگان این دوره گواهینامه بازآموزی مربیگری واترپلو دریافت کردند.کمیته مشورتی واترپلو پیش از این شرط فعالیت مربیان در مسابقات رده های سنی و قهرمانی کشور را قبولی در این دوره بازآموزی اعلام کرده بود. همچنین دومین دوره کلاس بازآموزی مربیگری واترپلو ویژه مربیان درجه یک و بین المللی واترپلو از تاریخ ٢٧ لغایت ٢٩ اردیبهشت ماه برگزار شود.

خاطر نشان می شود بنابر اعلام کمیته مشورتی واترپلو مربیان واجد شرایط استان ها که نتوانستند درکلاس های باز آموزی مذکور شرکت کنند می توانند در دوره دوم کلاس ها که از تاریخ ٢٧ لغایت ٢٩ اردیبهشت ماه برگزار می شود شرکت کنند.

image_printپرینت مطلب