اسامی ۳۳ شناگر تیم های ملی بزرگسالان و جوانان اعلام شد

مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی شنا کشورمان به منظور حضور در رقابت های جهانی روسیه همزمان با اردوی غیر متمرکز تیم ملی جوانان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ رقابت های شنا قهرمانی جهان در فصل ۲۰۱۵ به میزبانی کشور روسیه در شهر کازان برگزار می شود.  شناگران جوان ایران نیز در مسابقاتی جداگانه باید خود را برای حضور در رقابت های جهانی و رده های سنی آسیا آماده کنند. کمیته فنی شنا به منظور آمادگی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان ایران برای مسابقات پیش رو تاریخ جدید برگزاری اردوی آماده سازی را اعلام کرد.

بر اساس اعلام کمیته شنا مرحله جدید اردوی متمرکز تیم ملی شنا ایران با حضور آقایان: مهدی انصاری (آذربایجان شرقی)، جمال چاووشی فر(اصفهان)،احمدرضا جلالی (فارس) از تاریخ پنجشنبه ۲۸ خردادماه به میزبانی استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

این اردو به مدت ۶ روز تا تاریخ ۲ / ۴ / ۹۴ ادامه خواهد یافت.

همچنین اردو غیر متمرکز تیم ملی جوانان نیز با حضور ۳۰ شناگر از سراسر کشور برگزار می شود که این شناگران در محل استخرهای متبوع هیات های استانی تمرینات خود را از ۲۸ تا ۳۰ خرداد دنبال می کنند.

اسامی شناگران دعوت شده به اردوی غیر متمرکز تیم ملی جوانان به شرح زیر است:

۱- سروش قندچی (آذربایجان شرقی)

۲- امیرحسین عباسیان، علیرضا یاوری (اصفهان)

۳- امیرمحمد شجاعی‌فر، آرین علیائی، پارسا حکمت (فارس)

۴-بنیامین قره‌حسنلو، امیررضا خراسانی، شایان شیخی، آرشام میرزائی (البرز)

۵- محسن مهمان نواز، آریا نسیمی‌شاد، سامان خواجگی، علی تاجیک، امیرمحمد سرابی،محمد صحافی‌مقدم، امیررضا علی اصغرزاده(خراسان رضوی)

۶- سجاد فرشچی، احسان شفائیان، فراز اکبری برومند، محمدرضا بیگ‌محمدی، امیرعباس امرالهی،شایان عظیمی، حسین درویشی، امیر سالار طالیان، امیرمحمد ساهویه(تهران)

۷-آرمان صیدی (کرمانشاه)

۸- آرش قبادی، سید امیرمحمد کاظمی (مازندران)

۹-عرفان خاوریان مقدم (کردستان)

شرایط و مقررات اردوی متمرکز تیم ملی:

۱- به همراه داشتن البسه و تجهیزات فنی موردنیاز در شنا و بدنسازی (کفش- لباس ورزشی- تخته- فین، کفی و …)

۲- به همراه داشتن دفترچه بیمه و کارت بیمه ورزشی

۳- پیش بینی و تهیه وسائل ایاب و ذهاب سفر در تاریخهای اعلام شده جهت ورود به اردو و بازگشت از اردو به عهده هیأت‌های مربوطه و شناگران مدعو می‌باشد.

۴- شناگران میبایستی تمام وقت در خدمت کادر مربیان ملی در طی اردو باشند.

تذکر: عدم حضور در اردو در تاریخهای اعلام شده بدون مجوز، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تیم های ملی و کلیه مسابقات برون مرزی در سال  ۱۳۹۴میباشد.

شرایط و مقررات اردوی غیرمتمرکز:

۱- شناگران می‌بایستی طبق برنامه زمانبندی تمرینات در خدمت مربی تمرینی باشند.

۲- مربیان شناگران اعلام شده می‌بایست با هماهنگی با سرمربی محترم تیم ملی جناب آقای عباسعلی کشتکار                   با شماره تماس ۰۹۱۷۳۱۴۱۵۰۱ نسبت به تمرینات شناگران اهتمام نموده و حضور وغیاب روزانه و گزارش روند تمرینات آن‌ها را به سرمربی محترم تیم ملی اعلام نمایند.

۳- پیش‌بینی استخر تمرینی و ایجاد شرایط مناسب تمرینی شناگران در اردو بعهده هیأت شنای استان مربوطه خواهد بود.

۴- همراه داشتن کارت بیمه ورزشی در زمان اردو الزامی است.

توجه: عدم حضور یا غیبت‌های مکرر شناگران بدون مجوز در طی دوره اردو، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تدارکاتی، آماده‌سازی فدراسیون و کلیه مسابقات برون مرزی در سال ۱۳۹۴می‌باشد.

 

image_printپرینت مطلب