استان‌های برتر معرفی شدند

استان‌های فارس و قزوین بعنوان هیات‌های برتر در حوزه آموزش از سوی کمیته آموزش فدراسیون شنا انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شناف شیرجه و واترپلو؛ با عنایت به بررسی های انجام شده در خصوص ارزیابی عملکرد کمیته‌های آموزش هیات‌های استانی و امتیاز کسب شده در سال ۱۳۹۷، استان‌های فارس و قزوین بعنوان هیات‌های برتر در حوزه آموزش انتخاب شدند.

این ارزیابی بر اساس عملکرد مناسب در برگزاری کلاس‌های آموزشی هیات های استان صورت گرفت که طی نامه ای از شهرام کمال زاده رئیس هیات شنای استان فارس و محمد داودی رئیس هیات شنا استان قزوین تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

جناب آقای شهرام کمال زاده
رئیس محترم هیات شنای استان فارس

جناب آقای داودی
رئیس محترم  هیات شنا استان قزوین

 

احتراماً، با عنایت به بررسی انجام شده درخصوص ارزیابی عملکرد کمیته‌های آموزش هیأت‌های شنا استان‌ها در سال ۱۳۹۷ و امتیاز کسب شده کمیته آموزش آن استان، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند هیأت شنای آن استان براساس عملکرد مناسب در برگزاری کلاس‌های فوق بعنوان استان برتر در حوزه آموزش تعیین و انتخاب گردیده است؛ لذا از مدیریت ارزشمند جنابعالی و همکاران گرانقدرتان درکمیته آموزش آن هیأت به جهت همکاری شایسته در برنامه‌ریزی، هماهنگی، ارسال به موقع مکاتبات و مستندات وتعامل مطلوب با کمیته آموزش فدراسیون طی این نامه، تقدیرو تشکر بعمل می‌آید.

امید است با اتکال به خداوند متعال همچون سنوات گذشته در کلیه امور محوله موفق  و سربلند باشید.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.