استاوریدیس: پیشرفت واترپلو ایران محسوس است/ مردم ایران و یونان دوستی هزاران ساله دارند

داور بین المللی واترپلو ایران با اظهار رضایت از برگزاری کلینیک در تهران گفت: مردم ایران و یونان دوستی سه هزار ساله دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جورجیوس استاوریدیس داور بین المللی و سطح اول واترپلو جهان که به عنوان مدرس کلینیک بین المللی واترپلو به تهران سفر کرده، اظهار کرد: ابتدا بابت میزبانی و مهمان‌نوازی خوب فدراسیون ایران تشکر می‌کنم. خب من برای یک دوره ارتقا سطح داوری واترپلو و همچنین آشنایی برخی مرببان ایرانی با قوانین جدید به تهران سفر کردم. خوشحالم که همه اینجا دوست دارند که بیشتر بیاموزند و مباحث را با علاقه دنبال می‌کنند‌.

وی افزود: به نظرم سطح داوران ایرانی از گذشته بهتر شده است و در مسابقات آسیایی می‌توانیم شاهد پیشرفت بیشتر داوران ایرانی باشیم.

مدرس کلینیک بین المللی داوری واترپلو یادآور شد: من تیم ملی ایران را از سال ها قبل دنبال می‌کنم و شاهد تلاش بازیکنان ایرانی برای موفقیت بیشتر و کسب سهمیه المپیک هستم. در سال های قبل سطح واترپلو ایران در دنیا خیلی بالا نبود اما با یک روند خیلی خوب شاهد هستیم هر سال تیم ملی این کشور بهتر می شود. من بازی ایران و چین را در بازی های اسیایی سوت زدم و تیم ایران آنجا نشان داد که حریف سرسختی برای همه مدعیان آسیایی است و در ضربات پنالتی توانست چین را شکست دهد.

جورجیوس در پایان گفت: می‌خواهم بگویم خسرو امینی مثل پدر دوم من است. او یکی از چهره های تاثیرگذار در واترپلو جهان بوده و همیشه در سازماندهی مسابقات بهترین عملکرد را داشته است.  ایران و یونان و مردم دو کشور بیشتر از سه هزار سال با یکدیگر دوست بوده و تعامل داشته‌اند. به نظرم مردم این دو کشور فرهنگ نزدیکی دارند و این موضوع را در ارتباط با دوستان خوبم لمس کردم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.