استخر شنا سرپوشیده در کرمان بازسازی و بازگشایی شد

استخر شنا سرپوشيده كانون فرهنگي تربيتي انديشه آموزش و پرورش ناحيه دو كرمان پس از بازسازي همزمان با هفته سلامت بازگشايي شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح استخر سرپوشیده لاله با اشاره به فعالیت بیش از ۲۰ هزار فرهنگی و تحصیل بیش از یکصد هزار دانش آموز در مدارس شهر کرمان گفت: آموزش و پرورش برای آموزش شنا به دانش آموزان و تقویت و گسترش امور رفاهی و ورزشی به بیش از یک استخر فرهنگیان در شهر کرمان نیاز دارد.

محمد محسن بیگی از نیروی انسانی کارآمد به عنوان سرمایه، رکن اصلی و محوری ترین عامل موفقیت سازمان ها نام برد و افزود: سلامت جسمی و روانی کارکنان نقش موثری در ادامه حیات و پویایی سازمان ها دارد.

وی به نقش ورزش بخصوص شنا و آب درمانی در ارتقاء سطح سلامتی افراد اشاره کرد و گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در اولویت استفاده از این استخر هستند.

محسن بیگی اظهار کرد: ابتدا به قصد جلوگیری از ریزش سقف استخر و ارتقاء بهداشت استخر بازسازی آغاز اما در مراحل اجرایی کار مشخص شد آسیب های جدی به دلیل استفاده سالیان متمادی و استهلاک زیاد به استخر وارد شده که با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال عملیات بازسازی آن انجام شد.

سید قوام رضا میرحسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان نیز در این آیین با ارائه گزارشی از روند بازسازی استخر لاله از زنگ زدایی و رفع عیوب خرپاهای سقف، بازسازی و تعمیر موتورخانه، تعویض سرامیک های کف و بدنه، بازسازی و تعویض دوش های ورودی، تعویض کمدها و بازسازی و تعمیر سونا و جکوزی این استخر خبر داد.

بر پایه این گزارش مراسم افتتاح و بازگشایی استخر لاله با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان همزمان با هفته سلامت برگزار شد و این استخر به طور رسمی مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب