استقبال شکوهمند مردم و مسئولان از تیم ملی واترپلوی جوانان

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران پس از نایب قهرمانی در آسیا، بامداد امروز(چهارشنبه) از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور بازگشت و با استقبال شکوهمند مردم و مسئولان مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی جوانان ایران پس از کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا و صعود به رقابت های جهانی، بامداد امروز(چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشور بازگشت.
ملی پوشان ایران در حالی به میهن بازگشتند که از ساعتی قبل جمع کثیری از مردم و علاقه مندان این رشته ورزشی برای استقبال از آن ها در فرورگاه منتظر بودند.
همجنین چند تن از مسئولان فدراسیون از جمله محسن سمیع زاده (سرپرست دبیری)، رضا حبیبی(عضو هیات رئیسه) و مسعود رضوانی(مدیر امور بین الملل) نیز با حلقه های گل از قهرمانان واترپلوی ایران استقبال کردند.
با هماهنگی های انجام شده در سالن انتظار فرودگاه پرچم های خوش آمد گویی، سبدهای گل و همچنین پذیرایی برای حاضران در نظر گرفته شده بود.
سرانجام واترپلوئیست های جوان در حالی که مدال های نقره ای و حلقه های گل را به گردن آویخته بودند به جمع هواداران خود آمدند. عکاس ها، خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی نیز در تلاش بودند تا این لحظات با شکوه را ثبت کنند.

بر اساس این گزارش تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در سومین دوره رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نقره و کسب سهمیه مسابقات جهانی ترکیه شد.

*کادر فنی و ترکیب تیم ملی ایران در سومین دوره ی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا – سنگاپور:
کادر فنی: وحید رضایی (سرمربی)، رضا مخیلفی (مربی) و سیروس طاهریان (سرپرست)
بازیکنان: مهرداد غلام‌نژاد، حمید رضامقدم، حامد کریمی، محمدمهدی حیدری، سید حمیدرضا تقوی، سهیل رستمیان، مسعود احمدی، امین قویدل، سید سجاد ساویز، امیرحسین کیهانی، امیرحسین رهبر، عرفان شکری و محمدجواد عباسی

*نتایج کسب شده ی تیم ملی ایران در سومین دوره ی رقابت های قهرمانی جوانان
آسیا – سنگاپور:
دور مقدماتی:
ایران ۴٧ – فیلیپین ١، ایران ۵ – قزاقستان ۴، ایران ١۶ – سنگاپور ۶، ایران ١٩ – سریلانکا ١١

دور یک چهارم:
ایران ١٧ – اندونزی١١

مرحله ی نیمه نهایی:
ایران ٧ – چین ۶
فینال:
ایران٣ – ژاپن ١٢

*رتبه بندی نهایی رقابت های قهرمانی واترپلو جوانان آسیا
١- ژاپن
٢- ایران
٣- قزاقستان
۴- چین
۵- کویت
۶- اندونزی
٧- سنگاپور
٨- سریلانکا
٩- هند
١۰- فیلیپین

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب